Gå til innhold

Er dette det første glimtet av Source Engine 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det bare er meg, men dette så jo ut som pre-PS4&XO kvalitet. Litt lite og litt sent om Valve skal bruke dette i spill fremover.

 

Jeg regner med at dette over hodet ikke er alt Source 2 kan prestere. Vi har heller ikke sett noe annet enn et bilde, ingen ting live, så det er uansett vanskli å si noe på kvaliteten her.

Vil bare nevne Cinematic Mod, en tysk familiefar som har brukt 10 år og mange titusen dollar på å tyne det aller meste ut av Source (1)-motorn:

http://cinematicmod.com/cinematic_mod_2013.php og ta en titt på f.eks Comparisons. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nåja, bare legge til litt ekstra gress ported fra Portal 2 så kan folk si det ligner på Source Engine 2... Not.

 

Morsom du er.

 

Hvis du virkelig BARE klarer å se mer gress på bildet, enn noe annet - så er det bare å klappe igjen :) Dummeste kommentaren jeg har sett på lenge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Nåja, bare legge til litt ekstra gress ported fra Portal 2 så kan folk si det ligner på Source Engine 2... Not.

 

Morsom du er.

 

Hvis du virkelig BARE klarer å se mer gress på bildet, enn noe annet - så er det bare å klappe igjen :) Dummeste kommentaren jeg har sett på lenge.

Driter i hva du syns, jeg syns Source er noe dritt. Synd for deg ; )

Lenke til kommentar
Vil bare nevne Cinematic Mod, en tysk familiefar som har brukt 10 år og mange titusen dollar på å tyne det aller meste ut av Source (1)-motorn:

http://cinematicmod.com/cinematic_mod_2013.php og ta en titt på f.eks Comparisons. ;)

Virkelig stilig, mye man kan gjøre med bedre textures og lighting ja (selv om det kanskje var litt vel mye bloom til tider). Charactersa føltes forøvrig malplassert ut, ikke noe som passet HL-universitet at all.

 

Ser rimelig bra ut.

 

Denne derimot er kanskje ikke like heldig...

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yepp Half Life 3 confirmed! :p Seriøst eg ville ha skjønt det vess de la ut half life 3 til denne nye source motoren på grunn av at Half life 1 kom ut som det første spillet så når source motoren kom ut da viste de den med half life 2, så det hadde vært digg og se half life 3 til denne nye versonen :D

Lenke til kommentar

 

Vil bare nevne Cinematic Mod, en tysk familiefar som har brukt 10 år og mange titusen dollar på å tyne det aller meste ut av Source (1)-motorn:

http://cinematicmod.com/cinematic_mod_2013.php og ta en titt på f.eks Comparisons. ;)

Virkelig stilig, mye man kan gjøre med bedre textures og lighting ja (selv om det kanskje var litt vel mye bloom til tider). Charactersa føltes forøvrig malplassert ut, ikke noe som passet HL-universitet at all.

 

Ser rimelig bra ut.

 

Denne derimot er kanskje ikke like heldig...

Hehe, helt enig med de to siste der; BUT THERE'S A FIX!!

Alt innenfor grafikk er optional; du kan velge mellom 5-6 forskjellige bloom-styrker, velge mellom 15 eller standard forskjellige Alyx Vance-modeller, standard eller CM modeller av _alle_ NPCs, velge mellom standard musikk eller CM sitt "Hollywood theme", velge mellom standard eller CM våpen, osv, osv... ;)

Lenke til kommentar
Hehe, helt enig med de to siste der; BUT THERE'S A FIX!!

Alt innenfor grafikk er optional; du kan velge mellom 5-6 forskjellige bloom-styrker, velge mellom 15 eller standard forskjellige Alyx Vance-modeller, standard eller CM modeller av _alle_ NPCs, velge mellom standard musikk eller CM sitt "Hollywood theme", velge mellom standard eller CM våpen, osv, osv... ;)

Jepp, jeg fikk med meg det men det er fortsatt verdt å påpeke at modellene til det prosjektet var ganske merkelige greier. Uansett kult hvor mange slike prosjekter som har kommet fra HL-serien.

Lenke til kommentar

Mulig det bare er meg, men dette så jo ut som pre-PS4&XO kvalitet. Litt lite og litt sent om Valve skal bruke dette i spill fremover.

 

Powerpointen der ble laget i 2011. Så den er 3 år gammel. Trur nok de har implentert en ny rekke teknologier i den siden da. Powerpointen er faktisk bare for å demonstrere selve motorens verktøy og egenskaper med tanke på effektivitet (tenk Unreal Engine 4).

 

Forresten, hvor er kilden på artikkelen? Gir ikke Tek-nettverket "creds" til tipsere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...