Gå til innhold

- Neida, 3D er ikke dødt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker fortsatt 3D funksjonen på tv'n ja, både til film og spill. 3D spilling kan til tider være en ganske så heftig opplevelse. Kommer nok til å savne 3D skulle det forsvinne. Men reagerer på prisen i norge på 3D BluRay. Noe selges til fornuftig pris, men nyheter kan koste helt opp i 350kr, og det betaler jeg ikke for en film. Da kjøper jeg heller samme filmen på nett fra utlandet til rundt 150kr.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at en av grunnene til at Samsung er uvillige til å fjerne 3D-funksjonalitet er at det rett og slett er så rimelig å implementere i TV'en.

 

Samtidig er jeg glad for det, for jeg setter pris på 3D-funksjonaliteten, og ingen trenger bruke den om de ikke vil. Ikke like glad for det høye påslaget per 3D-film i norske butikker.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at en av grunnene til at Samsung er uvillige til å fjerne 3D-funksjonalitet er at det rett og slett er så rimelig å implementere i TV'en.

 

Samtidig er jeg glad for det, for jeg setter pris på 3D-funksjonaliteten, og ingen trenger bruke den om de ikke vil. Ikke like glad for det høye påslaget per 3D-film i norske butikker.

 

Ja, jeg synes det er rart å fjerne det helt når det er så billig, men feks på kino så affiserer 3D-visninger også de som ikke ønsker 3D.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er jo lov å håpe at det etterhvert kommer en teknologi hvor 2D og 3D kan vises i samme bilde, på samme måte som de har eksperimentert med overlay-bilder i andre sammenhenger. Men det lar seg ikke gjøre uten en eller annen form for briller.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Tror 3D trenger litt tid. Selv har jeg 3D tv og pc, og setter pris på å kunne se Blu-Ray 3D, men det skal ikke være lett. På PCen måtte jeg kjøpe en ny mediaplayer som støttet alle filmer, og på TV har jeg ikke fått brukt det enda, ettersom PS4 ikke støtter avspillingen. Litt dumt at en må kjøpe en relativt dyr spiller utenom når PS4 burde hatt dette innebygd i softwaren når de har hardwaren som trengs. Får håpe det kommer i fremtiden, men enn så lenge er det ikke bare bare for Ola Nordmann og se på 3D. Gi det noen år, så kommer nok streamingtjenestene å tilby 3D, skjer det vil markedet bli mye større med en gang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...