Gå til innhold

SkyDrive har fått nytt navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å heller fokusere på å gjøre tjenesten mindre dritt MS? MS har mye bra, men til tider er de jo skremmende amatørmessige, skydrive-pro har større mangler i helt grunnleggende funksjonaltiet. Dvs lagring og syncing av filer.

 

AtW

Jeg både lagrer og syncer filer mot Sky... uh, OneDrive.

 

 

 

 

Sky har Sky One, så dette blir nok galt det også.

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar

 

Hva med å heller fokusere på å gjøre tjenesten mindre dritt MS? MS har mye bra, men til tider er de jo skremmende amatørmessige, skydrive-pro har større mangler i helt grunnleggende funksjonaltiet. Dvs lagring og syncing av filer.

 

AtW

Jeg både lagrer og syncer filer mot Sky... uh, OneDrive.

 

 

 

 

Sky har Sky One, så dette blir nok galt det også.

 

 

Har du prøvd å ha mange filer på skydrive pro? Har du prøvd å ha filer med # eller % i navnet?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Hva med å heller fokusere på å gjøre tjenesten mindre dritt MS? MS har mye bra, men til tider er de jo skremmende amatørmessige, skydrive-pro har større mangler i helt grunnleggende funksjonaltiet. Dvs lagring og syncing av filer.

 

AtW

Jeg både lagrer og syncer filer mot Sky... uh, OneDrive.

 

 

 

 

Sky har Sky One, så dette blir nok galt det også.

 

 

Har du prøvd å ha mange filer på skydrive pro? Har du prøvd å ha filer med # eller % i navnet?

 

AtW

 

Det kommer ant på hva du mener med mange filer, men ja. # % har jeg ikke brukt i filnavn så vidt jeg kan huske. I den grad jeg har testet har jeg ikke opplevd slike problemer. Vi kjører ikke Pro i drift hos oss nå, men vi vurderer On Premise OneDrive Pro, så om du har opplevd spesifikke problemer med løsningen så vil jeg gjerne høre om det. De bedrifter vi har snakket med som bruker denne løsningen har heller ikke rapportert om problemer med slike ting.

 

Jeg har også brukt vanlig OneDrive ganske lenge, og heller ikke der har jeg opplevd noen problemer.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva med å heller fokusere på å gjøre tjenesten mindre dritt MS? MS har mye bra, men til tider er de jo skremmende amatørmessige, skydrive-pro har større mangler i helt grunnleggende funksjonaltiet. Dvs lagring og syncing av filer.

 

AtW

Jeg både lagrer og syncer filer mot Sky... uh, OneDrive.

 

 

 

 

Sky har Sky One, så dette blir nok galt det også.

 

 

Har du prøvd å ha mange filer på skydrive pro? Har du prøvd å ha filer med # eller % i navnet?

 

AtW

 

Det kommer ant på hva du mener med mange filer, men ja. # % har jeg ikke brukt i filnavn så vidt jeg kan huske. I den grad jeg har testet har jeg ikke opplevd slike problemer. Vi kjører ikke Pro i drift hos oss nå, men vi vurderer On Premise OneDrive Pro, så om du har opplevd spesifikke problemer med løsningen så vil jeg gjerne høre om det. De bedrifter vi har snakket med som bruker denne løsningen har heller ikke rapportert om problemer med slike ting.

 

Jeg har også brukt vanlig OneDrive ganske lenge, og heller ikke der har jeg opplevd noen problemer.

 

 

% og # i filnavn er da rimelig konkret, er det ikke? :) Er jo kjapt å teste, det synker ikke. Samme om man har over 5000/20000 filer, dette virker til å være en kjent begrensing når jeg søkte på det. Det er for dårlig, andre får det til helt fint, som feks dropbox, kan man lagre det på disk, så burde det kunne takles av skydrive.

 

AtW

Lenke til kommentar

At Sky klikker i vinkel over "småtteri" er ikke akkurat nytt, dessverre.

Det har ingenting med "klikking i vinkel" å gjøre. Dersom du ikke beskytter varemerker mister du de, så enkelt er det. Dersom Sky lar andre bruke "Sky" i sine produktnavn uten å informere om at det er varemerket og kreve stopp av bruken vil andre kunne peke til den bruken dermed argumentere for at de også kan ha "sky" i sine produktnavn. I effekt er da varemerket dødt.
Lenke til kommentar

Det handler ikke bare om varemerket for Sky - de ble også rasende forbannet i fjor fordi en britisk pub tok inn utenlandske TV-signaler for å vise fotballkamp - ettersom det ga bedre utvalg til en billigere penge. Sky gikk i fistel, og svarte med å stenge ute halvparten av alle kampene som spilles i Premier League for direktesendt TV utenfor UK.

Lenke til kommentar

Jeg angret rett etter at jeg skrev det, for jeg er selv veldig uenig i utsagnet. Det jeg mente å få frem var at om CL velger å selge enerettigheter til visning på TV og at Sky velger å kjøpe disse rettighetene er dette en helt legit transaksjon mellom to bedrifter. Det at Sky velger å kun vise kampene direkte i noen soner er helt deres valg, direktesendt fotball er ingen menneskerettighet og det er ingen som på noen måte tar skade av dette valget. Det at enkelte pubber og barer kjøpe et dyrere parabolabonnement for å kunne vise kampene live viser bare at deres kunder setter såpass pris på tjenesten at det bør være verd det. De må få lov til å bruke pengene sine slik de vil så lenge det ikke skader noen og eneste utfallet er at en luksustjeneste nå koster mer å ta i bruk for de som frivillig ønsker tjenesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...