Gå til innhold

Sniktitt: Fujifilm X-T1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Nå skal både BjerkneZ og Tomsi i tenkeboksen, tenker jeg.. ;)

Det "fine" med slike tenkebokser, er at der kan en være veeeeldig lenge (og spare på det)....., og enkelte "lyster" kan faktisk gå over..... . :innocent::whistle:

Føle at æ har bodd i en tankeboks siden æ kjøpt min første dslr(450D). Skulle aldri begynt med d :p

Lenke til kommentar

 

 

Nå skal både BjerkneZ og Tomsi i tenkeboksen, tenker jeg.. ;)

Det "fine" med slike tenkebokser, er at der kan en være veeeeldig lenge (og spare på det)....., og enkelte "lyster" kan faktisk gå over..... . :innocent::whistle:

Føle at æ har bodd i en tankeboks siden æ kjøpt min første dslr(450D). Skulle aldri begynt med d :p

 

Fikk heldigvis frigjort litt plass i tankeboksen nylig (kjøpte E-M5 og E-PM2, "billig"), men nå fylles boksen opp av både E-M1, GX7, X-E2, Df og X-T1......., mens jeg engentlig tenker mest på Tesla S/Tesla X! :dribble:

Drømmene lever!! :xmas:

Endret av smort1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nå skal både BjerkneZ og Tomsi i tenkeboksen, tenker jeg.. ;)

Det "fine" med slike tenkebokser, er at der kan en være veeeeldig lenge (og spare på det)....., og enkelte "lyster" kan faktisk gå over..... . :innocent::whistle:
Føle at æ har bodd i en tankeboks siden æ kjøpt min første dslr(450D). Skulle aldri begynt med d :p

Fikk heldigvis frigjort litt plass i tankeboksen nylig (kjøpte E-M5 og E-PM2, "billig"), men nå fylles boksen opp av både E-M1, GX-7, EX-2, Df og X-T1......., mens jeg engentlig tenker mest på Tesla S/Tesla X! :dribble:

Drømmene lever!! :xmas:

Hør her min venn, du trenger 6 riktige tall+nån boksa te :p

Lenke til kommentar

Merkelig at de gir rabattkupong på 18-135, men ikke på 16-55 eller 50-140... Det er vel fordi de regner med at folk kjøper de to uansett.

Jeg har akkurat kjøpt et X-E1, men har ikke fått det enda, så for meg blir dette feil tidspunkt. Men hvem vet, kanskje når det dukker opp på bruktmarkedet til 8000 :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...