Gå til innhold

Lyst til å prøve Final Fantasy XIV på PlayStation 4 før lanseringen i april?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hvorfor gir dem ut spillet på nytt igjen etter 3 år? Jeg kjøpte spillet billig for et par år siden på pc men ikke spilt det enda, serveren er vell lagt ned nå vell?

Lenke til kommentar

Hvorfor gir dem ut spillet på nytt igjen etter 3 år? Jeg kjøpte spillet billig for et par år siden på pc men ikke spilt det enda, serveren er vell lagt ned nå vell?

 

På grunn av at det står FF 14 på navnet, så ville de holde spillet i live slik at ikke folk skulle miste troen i de neste spillene som kom ut. FF 15 16 17 etc.

 

Dette er basicly et helt annet spill, det spillet du eier finnes ikke lengre, men du har rett til og laste det ned gratis siden du eier FF 14, men du må fortsatt betale i hver måned.

 

Hvorfor kjøper du spill når du ikke skal teste dem?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Hvorfor gir dem ut spillet på nytt igjen etter 3 år? Jeg kjøpte spillet billig for et par år siden på pc men ikke spilt det enda, serveren er vell lagt ned nå vell?

På grunn av at det står FF 14 på navnet, så ville de holde spillet i live slik at ikke folk skulle miste troen i de neste spillene som kom ut. FF 15 16 17 etc.

 

Dette er basicly et helt annet spill, det spillet du eier finnes ikke lengre, men du har rett til og laste det ned gratis siden du eier FF 14, men du må fortsatt betale i hver måned.

 

Hvorfor kjøper du spill når du ikke skal teste dem?

 

Jeg fant det billig, liker billige ting. Husker ikke helt hvordan det var, tror jeg fant det veldig billig på gamestop eller noe. Har hatt lyst men har aldri kommet til det, spiller nesten ikke noe spill lenger men så lenge jeg vet online serveren er oppe vil jeg nok prøve. Leste spillet fikk massiv kritikk når det kom ut så det er vell ikke så mye å glede seg til?

Lenke til kommentar

Leste spillet fikk massiv kritikk når det kom ut så det er vell ikke så mye å glede seg til?

 

 

Som sagt så er det et helt annet spill enn da det kom ut den gang. Er ikke snakk om noen updates, men total forandring. Det har fått bedre kritikker enn de fleste andre MMO-spill de siste årene faktisk

 

http://www.metacritic.com/game/pc/final-fantasy-xiv-online-a-realm-reborn

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Leste spillet fikk massiv kritikk når det kom ut så det er vell ikke så mye å glede seg til?

 

 

Som sagt så er det et helt annet spill enn da det kom ut den gang. Er ikke snakk om noen updates, men total forandring. Det har fått bedre kritikker enn de fleste andre MMO-spill de siste årene faktisk

 

http://www.metacritic.com/game/pc/final-fantasy-xiv-online-a-realm-reborn

 

Jeg skal prøve begge to før eller siden men det kan vell hende jeg like den første ff14 uansett om ikke mange gjør det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Ingen som kan prøve den første FF14. Den er utgått.

Jo jeg har en kopi liggendes her som jeg kjøpte noen år siden:)

 

 

Nei.

 

Hva nei? Jeg har faktisk en kopi liggendes her. Ligger borti hylla mi

Lenke til kommentar

 

 

 

Ingen som kan prøve den første FF14. Den er utgått.

Jo jeg har en kopi liggendes her som jeg kjøpte noen år siden:)

 

 

Nei.

 

Hva nei? Jeg har faktisk en kopi liggendes her. Ligger borti hylla mi

 

 

Det kan ikke kjøres. Det gir deg kun tilgang til å laste ned den nye versjonen gratis.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

Ingen som kan prøve den første FF14. Den er utgått.

Jo jeg har en kopi liggendes her som jeg kjøpte noen år siden:)

 

 

Nei.

 

Hva nei? Jeg har faktisk en kopi liggendes her. Ligger borti hylla mi

 

 

Det kan ikke kjøres. Det gir deg kun tilgang til å laste ned den nye versjonen gratis.

 

Så dem som har den gamle versjonen får den nye som kommer ut snart gratis?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Så dem som har den gamle versjonen får den nye som kommer ut snart gratis?

 

Nja, du får kun det nye til PC som allerede er kommet. Hvis du skal ha det til PS3/4 må du kjøpe det på nytt.

 

Kvaliteten er sikkert bedre på pc uansett, mange som har sagt pc har best grafikk på spill enn konsoll versjonene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...