Gå til innhold

Er det på tide å skaffe seg en smartklokke? (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant statistikk for hvor ofte folk sjekker mobilen, 110-900 ganger om dagen.

Jeg ligger langt under gjennomsnittet. Kanskje fordi jeg ikke får like mange meldinger som ungdommer får, men med smartklokke på armen ser trenger jeg kun å ta frem mobilen når det er noe viktig.

Lenke til kommentar

Har brukt Pebble i et halvt år nå, og er råfornøyd.

De funksjonene jeg har blitt nesten avhengig av er Varslinger, musikkstring og finn min telefon

Telefonen står alltid på lydløs nå, og jeg får med meg alt som skjer. Ofte kjenner jeg at det vibrerer, og tar opp telefonen med en gang. På jobb er det veldig greit for å se om det er noe viktig eller noe som kan vente.

 

Har sluttet med den uvanen å sjekke telefonen om det har kommet inn noe nytt konstant, da jeg har full kontroll.

Glemte den for første gang hjemme her om dagen. Først da så jeg hvor genial den er.

Pebble har ikke alle funksjonene mange av de andre har, men gjør alt jeg forventer fra en smartklokke. Egentlig ikke noe jeg savner på den.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hvor lang rekkevidde har disse klokkene egentlig. Jeg har gjerne telefonen min liggende 100 m unna der jeg er. Vil en slik "smart" klokke kunne kommunisere med telefonen 100 m unna?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Bestilte Pebble Steel for et par dager siden :)

hva fikk du som shipping date?

 

vi bestilte ganske tidlig, og har mid feb. ventespillet har vart i snart 1 mnd :S

 

"

Steel orders are being processed in the order they are received. Your batch of Pebble Steel will begin shipping mid to late February."
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...