Gå til innhold

Klamydia-appen er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menneh... såvidt jeg vet, så kan man ikke, ved se på "underlivet", konstatere om man har Clamydia. Eller ihvertfall ikke utelukke at man har det. Overskriften blir vel da en anelse misvisende...

 

Oi.. det var jeg ikke klar over - takk for tipset! :-)

 

(Byttet til "flatlus" i tittel. Det er kanskje i ferd med å bli utrydningstruet, ifølge Wikipedia, men poenget her var uansett bare å gi et eksempel på en kjønnssykdom)

Lenke til kommentar

 

Menneh... såvidt jeg vet, så kan man ikke, ved se på "underlivet", konstatere om man har Clamydia. Eller ihvertfall ikke utelukke at man har det. Overskriften blir vel da en anelse misvisende...

Oi.. det var jeg ikke klar over - takk for tipset! :-)

 

(Byttet til "flatlus" i tittel. Det er kanskje i ferd med å bli utrydningstruet, ifølge Wikipedia, men poenget her var uansett bare å gi et eksempel på en kjønnssykdom)

Takk for innlegget. Det er jeg som er Gründer. Egentlig Norsk, men jeg studerte medisin i Sverige.

 

Riktig er at det bara dreier sig om visuelle kjønnssykdommer som herpes, kondylom, syfilis etc.

Det er en veldig bra <screening> tjeneste. Man behøver ikke registrere sig hos oss, som bruker er man helt anonym. Du må bare ha et gyldig iTunes/ Android konto. En hudlege ser på bildene og svarer innom 24 timer.

 

Av over 1000 fall er det bare 25% som mistenkes ha en kjønnssykdom, resten er eksem eller hår infeksjoner etc.

 

Appen har gjort stor suksess i USA

Myndigheter som du sikkert vet er alltid skeptiske... ;)

 

Hilsen Alexander Børve

Endret av Dr Börve
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...