Gå til innhold

Slakt orker i Shadow of Mordor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LoTR-greia gjør at jeg både blir mer og mindre interessert i dette spillet på en gang. Mer fordi jeg kvasi Tolkien-fan, og mindre fordi det hele virker så løst knyttet til universet og lore at det nesten virker som et salgstriks å bruke LoTR-navnet i det hele tatt.

Jeg er også redd for at det legger veldig tett opp til ting som God of War, Darksiders osv, en type spill jeg har absolutt null interesse for. Men når de kaller spillet sandbox og påstår at de har Arkham-spillene som inspirasjonskilde, peker jo dette i en litt mer interessant retning.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

 

Delte mye av skepsisen i denne tråden, men etter å ha sett demovideoen i den artikkelen, må jeg bare si:

shutupandtakemymoney_zps3bbbd52e.jpeg

 

Gameplay ala Arkham og Assassin's Creed spillene, mikset med det som ser ut som en del interessante mulighet til å selv velge veien gjennom historien: Yes please! :D

Lenke til kommentar

Får en ekstrem "Assassin's Creed" følelse av å lese gjennom det her.

Ikke at det er en dårlig ting.

Så gjennom videoen som Efagimo nevnte i tilleg. Og jauda, ser veldig AC ut, men med mer twitchy combat og mer blod, liker blod.

 

Settingen kunne jeg klart meg uten, synes de tar seg litt vell store friheter.

Lenke til kommentar

Ser utvilsom fett ut!! Men jeg er enig med noen av de andre her. Dette spillet kunne fint stått på egne ben som en original merkevare. Men...det er bare en Tolkien-purist sin mening :) Uansett, slik det ligger an foreløpig, så blir det muligens et kjøp.

Lenke til kommentar

Det ser mer interessant ut enn frykta, ja. Kanskje litt vel åpenlyst "Arkham+AC in Middle-Earth", men det er uansett bedre enn "God of War in Middle-Earth". Synes forsåvidt det var en litt original idé å gå såpass i dybden på orkesamfunnet som det virker som de vil gjøre. Håper forøvrig man får sett mer enn bare Mordor, det kan kanskje bli litt ensformig i lengden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...