Gå til innhold

Ny slankepille blir til en ballong i magen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vell ikke noe inngrep. Man svelger noe også blåser man det opp. 10min også koster det 30.000 og må gjentas etter 12 uker. JaJa Legemiddelindustriens vanlige svindel. Greit nok at man skal betale for forskningen osv. Men her er det virkelig ikke mye arbeid som ligger bak. Hva koster egentlig en sånn å lage. tipper 20kr også skal legen ha en 500lapp Da er det noen som sitter på en rimlig heftig fortjeneste her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Woha, 30 000kr!? Trodde først de snakket om Gastric bypass som kostet det, og ble nødt til å lese setningen flere ganger for å innse at de altså tar vanvittige 30 000kr !?

Trodde vi snakket om noen skarve tusen, og da tar jeg godt i, bare fordi de var først ute med ideen.

Nei, skulle jeg brukt noe slikt så hadde jeg heller vært fristet til å prøvd sjæl. Hvor grenseløst kan man fucke opp (joda du KAN jo fucke opp mye, men da skal det litt til) Har helt sikkert svelget mer merkverdige ting, uten at jeg har noe å komme med eksempler her.

Ja, og så heller betale et par hundre kroner til lege for å få fjernet saken. Enten det er av magesmerter, eller fordi du er ferdig med slankinga.

 

Per dags dato så har jeg såpass selvkontroll at jeg ikke MÅ føle meg mett til en hver tid. Dog, genialt konsept for de som ikke klarer å ha noe annet enn en proppfull mage. :)

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...