Gå til innhold

Resident Evil 4 relanserast på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe bra spill. Men kunne kanskje spedd på med litt mer HD. Ordet "Ultimate" og "HD" føler jeg blir slengt litt løst rundt. Vet ikke hvor mye arbeid det hadde vært å fått på noen 2k eller 4k textures. Pluss litt ekstra effekter. Men modding samfunnet får vel ansvar i å ordne opp dette =3

Lenke til kommentar

FETT. :w00t:

Eier Resident evil 4 så er spent på endringene som er gjort i pc versjonen.

Orginalt sett så var det fryktelig i grafikken sammenlignet med gamecube versjonen.

støttet heller ikke mus.

grafikken kunne patches så det hjalp jo endel,men forsatt ingen støtte for mus,

ikke som jeg har hørt om.

Så det ble og spille kun med tastaturet.veldig merkelig følelse :confused: .

Har RE4 på, ps 2,gamecube,Wii og pc.

Digger RE4 med andre ord.

(Noen som kommer i nærheten av mine 70 gjennomganger i RE4 med alt opplåst :mrgreen::w00t: )

Lenke til kommentar

Woot. Håpet på dette på 360, men den versjonen var gjordt for lite med. PC versjonen som har vært har vært ufattelig dårlig og uten ekte kontrollerstøtte. Hvis denne har direkte 360 controller støtte ( noe som jeg virkelig håper da, 2014 tross alt ) så kommer dette til å bli the Definite edition av RE4.

 

Har virkelig håpet lenge på å få oppleve dette. Byttet vekk GC versjonen min av RE4 når jeg kunne spille PS2 versjonen av RE4 på originale PS3. Nu fungerer ikke PS3n lenger så denne annonseringen gjorde meg rett å slett ekstatisk.

 

Hadde vært kult om Capcom hadde gjordt en Ultimate HD versjon av Code Veronica i tillegg. Det spillet er det beste spillet grafisk av de RE spillan som er av Old School typen og holder seg fortsatt ganske bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...