Gå til innhold

Vi søker nye kameratestere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det en forutsetning at man bor i Oslo ?

 

Hei

 

Testlaben vår er i Oslo, så man må ha mulighet til å reise inn hit for å ta testbilder og gjøre målinger. Skrivingen og alt annet arbeid kan gjøres hjemme.

Takk for svar! :)

 

Inn til Oslo blir vanskelig når det er 9 timer i bil, så da tror jeg ikke dette er noe for meg :)

Lenke til kommentar

 

 

Er det en forutsetning at man bor i Oslo ?

 

Hei

 

Testlaben vår er i Oslo, så man må ha mulighet til å reise inn hit for å ta testbilder og gjøre målinger. Skrivingen og alt annet arbeid kan gjøres hjemme.

Takk for svar! :)

 

Inn til Oslo blir vanskelig når det er 9 timer i bil, så da tror jeg ikke dette er noe for meg :)

Ifølge google maps så er det for min del ca 140 mil, tett på 24 timer. Trenger vell ikke et lite avdelingskontor i vår fantastiske nord-norske natur? :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det en forutsetning at man bor i Oslo ?

 

Hei

 

Testlaben vår er i Oslo, så man må ha mulighet til å reise inn hit for å ta testbilder og gjøre målinger. Skrivingen og alt annet arbeid kan gjøres hjemme.

Kun et lite tips: Hver gang dere publiserer en slik annonse dukker det samme spørsmålet opp. Kanskje dere bør vurdere å skrive dette i annonsen ved neste anledning?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Egentlig burde dere sende disse kameraene til meg etter at denne nye karen er ferdig med dem.

 

Hvorfor? Ganske enkelt fordi folk som ikke har peiling på kamera også kjøper kamera, da gjerne de som skal være "best".

 

Så hva en som kan dette får til, og hva jeg som ikke skjønner spesielt mye får til, er to helt forskjellige ting. Dermed er også de beste kameraene dere tester ikke nødvendigvis de beste i mine hender.

Lenke til kommentar

Fikk ingen respons sist, så regner egentlig ikke med at interessen for det er der, men...

Om dere har noen som helst ønske om å teste noen astro-dedikerte kameraer har jeg både utstyr og kunnskaper for å teste dette.

 

Hei,

 

Hyggelig å høre at du ønsker å teste akkurat slikt utstyr. Akkurat nå søker vi etter en mer generell kameratester, men vi er selvsagt åpne for alt. Om du vil må du bare sende en søknad til meg, så ser jeg på det :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...