Gå til innhold

– Neste Hitman byr på fullstendig åpne miljøer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bare se på hva dere gjorde med Hitman 4, og kopier dette. Hitman 4 var det perfekte Hitman spill. Absolution er noe møl i forhold, spør du meg. En dårlig Hitman-oppfølger, et ødelagt stealth spill, og et ellers bare OK skytespill.

 

Amen.

Lenke til kommentar

YESS, YESS oh GOD YESS. Elsker Hitman Serien, elsker open world spill. Håper dette blir bra

 

btw "Avean", kan prøve å spille absolution på vanskeligste grad. Da har du ingen hjelpemidler.

 

Jeg spilte det på høyeste grad. Det var bare verre da. Spillet er designet for å brukes med denne X-ray vision greia og slik. Om du går inn et rom du ikke skal gå inn i, eller noen ser deg på den andre siden, så blir du spottet UMIDDELBART. Dette fordi det er meningen at du skal bruke X-ray vision og se gjennom døra at ingen står på den andre siden.

 

På høyeste vanskelighetsgrad går man på slike smeller hele tiden, hvor spillet bare ødelegger for deg.

 

Nei huff. Å spille på høyeste grad fungerer rett og slett ikke. Ikke før du har spilt ferdig hele spillet og vet nøyaktig hva som er den ÉNE rette løsningen for å fullføre oppdragene. Det er som det nye XCOM spillet fra Firaxis. Det er ment å spille på lavere grad. På høyere grad begynner spillet å gjøre svært mange urettferdige ting mot deg, og du taper på grunn av at spillet velger å være drittsekk, ikke fordi du gjorde en feil.

 

Lenke til kommentar

Par ting som bør gjøres noe med hvis de på død og liv skal torturere 47 en gang til.

 

1. Vekk med oppdelte oppdrag

2. Større områder/nivåer

3. Mer "åpenhet" og "valgfrihet" på hvordan man går fram for å eliminere målet.

4. Reparere (evnt fjerne) checkpoint systemet! Det var helt ødelagt! Alle fiender (foruten målene) respawnet...

5. Fjerne/reparere/revurdere Instincts mekanikken i henhold til forkledning, ettersom at denne også er "broken", ihvertfall på høyere vanskelighetsgrader hvor dette ikke regenereres.

6. Slutt å "male" 47 som en vanlig squishy dødelig med følelser. Han er en iskald leiemorder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Bare se på hva dere gjorde med Hitman 4, og kopier dette. Hitman 4 var det perfekte Hitman spill. Absolution er noe møl i forhold, spør du meg. En dårlig Hitman-oppfølger, et ødelagt stealth spill, og et ellers bare OK skytespill.

 

Visst de kan legge in litt av Hitman:contracts også så blir det veldig bra :D

Dersom dem går tilbake til røttene så vil spillet spilles på den måten, ingen ræva ala Absolution.

Lenke til kommentar

Typiske utviklersnakk som lover gull og grønne skoger. Etter den massive utskeielsen med Absolution nekter jeg å la meg overbevise før jeg har det nye Hitman i hendene.

Jeg tviler sterkt på at sandkasse er veien å gå, de burde heller fokusere på hva de kan best og som de beviste i Hitman: Blood Money.

Hvert eneste brett var unikt og med tonnevis av muligheter for hvordan man ville gå frem.

 

Følg Blood Money oppskriften, bare gjør det større og bedre.

- Bedre AI

- Ingen hjelpemidler som x-ray, quick shoot o.l uavhengig av vanskelighetsgrad. La heller vanskelighetsgraden basere seg på hvor smart AI er, hvor mye informasjon man får på kartet, hvor mye informasjon man får om målet osv.

- Drit i contracts. Det er bare en dum måte å implentere en unødvendig "multiplayer".

Lenke til kommentar

Har Absolution liggende i Steam. Merkelapp: Backlog. Er det dårlig, eller bare ikke på høyde med tidligere spill?

 

Jeg synes ikke at spillet i seg selv er dårlig. Men det er et skuffende Hitman-spill, Mange forandringer som er unødvendige, og noen som er rett og slett ødeleggende for serien (noen svært lineære brett, ulogisk forkledningssystem, x-ray...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har Absolution liggende i Steam. Merkelapp: Backlog. Er det dårlig, eller bare ikke på høyde med tidligere spill?

 

Kort og enkelt: Det er IKKE et Hitman spill. Hitman handlet alltid om å finne smarte måter å ta knekken på målet. I Absolution er det et mer eventyr fortelling enn faktisk å drepe mål. Ja, en har en del baner hvor en har som mål å drepe forskjellige tullinger, men det blir helt ødelagt når det er slik IO har satt det opp.

 

Kan dog anbefale Hitman: Blood Money, og resten av serien før Absolution, fantastiske spill! :)

Lenke til kommentar

 

Kort og enkelt: Det er IKKE et Hitman spill. Hitman handlet alltid om å finne smarte måter å ta knekken på målet. I Absolution er det et mer eventyr fortelling enn faktisk å drepe mål. Ja, en har en del baner hvor en har som mål å drepe forskjellige tullinger, men det blir helt ødelagt når det er slik IO har satt det opp.

 

Kan dog anbefale Hitman: Blood Money, og resten av serien før Absolution, fantastiske spill! :)

 

Har spilt noen av de, inkludert Blood Money. Mener å huske det var en som var så full av bug at jeg mistet litt lysten på serien. Men husker ikke hvilken. Å finne sin egen løsning på "oppgaven" var jo hele greia ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Har spilt noen av de, inkludert Blood Money. Mener å huske det var en som var så full av bug at jeg mistet litt lysten på serien. Men husker ikke hvilken. Å finne sin egen løsning på "oppgaven" var jo hele greia ja.

 

Har så og si aldri opplevd bugs i noen Hitman spill, så det kjenner jeg meg ikke igjen i. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...