Gå til innhold

Årets fotoprodukt 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var gode og riktige valg, Akam.

Jeg må si det er godt å se at alle "outsiderene" henter inn priser.

Selv om Nikon hentet inn en liten pris, er de to store langt fra så dominerende som omsetning og FoU-budsjetter skulle tilsi.

 

Det betyr at det er håp for fortsatt mangfold i kamerabransjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gode valg! Det er vanskelig å være uenig i vinnerproduktene her.

Noen flere produkter som jeg kanskje hadde vurdert å ta med selv:


Objektiver:

Canon EF 200-400mm f/4L IS USM

Zeiss Otus


Kompakt:

Sony RX-100 II


Tøffing:

GoPro Hero3+


Ellers er det litt overraskende for meg at juryen nevner Sony QX10 og QX100 med positivt fortegn :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette var gode og riktige valg, Akam.

 

Ja, jeg tror begge de avtroppede Akam-redaktørene må bifalle valget her ja. Som andre påpekte er det ett og annet produkt som kanskje kan nevnes i vurderingen, men hadde noen spurt meg hadde ikke min mening falt langt unna dette nei. :)

 

Ooops!

Trodde nesten at du var tilbake i Akam (siden det står Akam.no -Redaksjonen under din Avatar).... :eek:;)

Lenke til kommentar

 

 

Dette var gode og riktige valg, Akam.

 

Ja, jeg tror begge de avtroppede Akam-redaktørene må bifalle valget her ja. Som andre påpekte er det ett og annet produkt som kanskje kan nevnes i vurderingen, men hadde noen spurt meg hadde ikke min mening falt langt unna dette nei. :)

 

Ooops!

Trodde nesten at du var tilbake i Akam (siden det står Akam.no -Redaksjonen under din Avatar).... :eek:;)

 

Næh, er vel bare Tek som er trege med å få det endret. Jeg har bedt dem om å gjøre det et par ganger, men nå gidder jeg ikke mase mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Merkelig valg I årets speilløse systemkamera synes jeg, - er virkelig et micro 4/3 kamera bedre enn fullformat? Tviler...

"Bedre"? Er bildekvalitet alt? Funksjonalitet, optikkutvalg, størrelse, pris, vekt, betjening etc etc. Er ikke alltid "størst" og "dyrest" er det "beste" valget.

 

Synes det var en verdig vinner, jeg.

Endret av Trondster
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Merkelig valg I årets speilløse systemkamera synes jeg, - er virkelig et micro 4/3 kamera bedre enn fullformat? Tviler...

"Bedre"? Er bildekvalitet alt? Funksjonalitet, optikkutvalg, størrelse, pris, vekt, betjening etc etc. Er ikke alltid "størst" og "dyrest" er det "beste" valget.

 

Synes det var en verdig vinner, jeg.

Sånn til info så koster Olympus'en like mye som Sony sin fullformat, noe jeg finner merkelig. Kan ikke se noe som er bedre på Olympus sitt kamera I denne sammenligningen, utenom at de har et bedre optikkutvalg...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...