Gå til innhold

Så lekker blir Lara Croft på PS4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil denne versjonen være å få tak i på pc? Klarer ikke å finne noen informasjon om det.

 

jeg har dette spillet på pc. Med alt på beste innstillinger ser min versjon bedre ut enn ps4. Men ps4-versjonen er noe annerledes da, da de har bygd om ansiktstruktur og litt sånt... Men jeg ville blitt svært overasket om det kom en pc-versjon til den nye utgaven. Som sagt; pc-versjonen på topp innstillinger er allerede bedre enn den nye versjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synes egentlig ikke det så nevneverdig bedre ut. For mitt utrente øye ser det mer ut som de bare har skiftet litt på fargene.

 

Seriøst? Det ser ut som en helt annen karakter. Aldri sett mer drastisk endring i grafikk før.

Hvis dette er hva ps4 klarer maksimalt, er vi igjen vitne til at historien gjentar seg. Ps ved lansering ligger grafikkmessig allerede minst 5 år bak pc. Hva kan man forvente av en såkalt spillemaskin til 3600kr. Håper inderlig Sony legger hele ps avdelig død i all fremtid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis dette er hva ps4 klarer maksimalt, er vi igjen vitne til at historien gjentar seg.

"Historien som gjentar seg" er isåfall at grafikken på konsollen utvikles mye igjennom årene. Det betyr at det du ser på Xbox one og PS4 er langt dårligere enn det kommer til å bli når de har lært seg å utnytte maskinvaren spesielt.

 

To kjappe eksempler etter google søk:

Endringer i xbox360: http://mygaming.co.za/news/features/51526-xbox-360-graphics-through-the-years.html

Endringer i ps3: http://mygaming.co.za/news/ps3/51036-ps3-graphics-comparison-over-the-ages.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Hvis dette er hva ps4 klarer maksimalt, er vi igjen vitne til at historien gjentar seg.

 

Hvem sier dette? Tror du virkelig at dette er hva PS4 kan maksimalt? Husker du i det hele tatt siste konsollskiftet?

 

Det første PS3 spillet så grafikkmessig ut som det siste PS2 spillet. Men denne gangen så er det virkelig drastisk forandring på f.eks Battlefield på PS3 og Battlefield på PS4.

 

Etter hvert vil ny teknologi komme lenger i de forskjellige spillmotorene som driver spillene, derfor ser vi så stor forandring fra første PS3 spill til f.eks Last of Us. Bare vent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

syns det de gjør bare er patetisk, hvertfall å endre på selve utseende hennes, fra en som ser bra ut til en som har fylt ansiktet sit med botox eller noe sånt... sløsing med jobb for dem, og sløsing med penger for de som kjøper den som allerede har spillet, for det kommer bare til å se bedre ut på de nye konsollene(ikke pc) i forhold til de forrige. alt anet kommer til å være likt.

Lenke til kommentar

 

 

Hvis dette er hva ps4 klarer maksimalt, er vi igjen vitne til at historien gjentar seg.

 

Hvem sier dette? Tror du virkelig at dette er hva PS4 kan maksimalt? Husker du i det hele tatt siste konsollskiftet?

 

Det første PS3 spillet så grafikkmessig ut som det siste PS2 spillet. Men denne gangen så er det virkelig drastisk forandring på f.eks Battlefield på PS3 og Battlefield på PS4.

 

Etter hvert vil ny teknologi komme lenger i de forskjellige spillmotorene som driver spillene, derfor ser vi så stor forandring fra første PS3 spill til f.eks Last of Us. Bare vent.

PS3 var en mye bedre maskin i forhold til kontemporær teknologi når den kom ut. PS4 er allerede lite imponerende som ny maskin, og har dessuten en arkitektur som er mye mer "kjent" fra starten enn det PS3 hadde, så man vil ikke se den samme forbedringene i ytelse siden det ikke er så mye mer å hente (siden man allerede vet hvordan man utnytter den).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Synes egentlig ikke det så nevneverdig bedre ut. For mitt utrente øye ser det mer ut som de bare har skiftet litt på fargene.

 

Seriøst? Det ser ut som en helt annen karakter. Aldri sett mer drastisk endring i grafikk før.

Hvis dette er hva ps4 klarer maksimalt, er vi igjen vitne til at historien gjentar seg. Ps ved lansering ligger grafikkmessig allerede minst 5 år bak pc. Hva kan man forvente av en såkalt spillemaskin til 3600kr. Håper inderlig Sony legger hele ps avdelig død i all fremtid.

Se hva slags spill-maskin du klarer å diske opp som yter bedre, til samme pris, du.

Forstår du ikke at dette bare er begynnelsen? Utviklerne har ikke hatt lange tida på seg, foreløpig, til å utvikle spill til systemet. Når utviklerne utnytter kraften maksimalt vil du nok bytte mening.

Lenke til kommentar

Se hva slags spill-maskin du klarer å diske opp som yter bedre, til samme pris, du.

Forstår du ikke at dette bare er begynnelsen? Utviklerne har ikke hatt lange tida på seg, foreløpig, til å utvikle spill til systemet. Når utviklerne utnytter kraften maksimalt vil du nok bytte mening.

 

Hvorfor skulle han endre mening? Gapet vil bare bli større over tid, og optimaliseringsmulighetene er mindre enn før.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvis dette er hva ps4 klarer maksimalt, er vi igjen vitne til at historien gjentar seg. Ps ved lansering ligger grafikkmessig allerede minst 5 år bak pc.

 

Dette stemmer simpelthen ikke,

Bare se på spill som Black Ops 2. Det ser fortsatt ikke verst ut på Xbox 360 og det er en maskin som er fra 2005.

 

Syns Call of Duty 2 så bra ut da det kom som lanserings-spill da, men de nyeste ser betraktelig bedre ut.

 

GTA5 trudde jeg absolutt ikke skulle være mulig på 360. Just Cause 2 ser også meget bra ut på 360.

 

Av det jeg har sedd til nu på PS4 bare med de få spillan som jeg har spilt så trur jeg absolutt at den her generasjonen kommer til å holde seg grafisk fortsatt imponerende mye lenger enn Xbox 360. Trur det var liksom maks ett år eller 2 så følte jeg at jeg hadde sedd det 360n klarte på maks.

 

Bare i år så kommer Watch Dogs, Infamous Second Son og Destiny til PS4. Trur den fortsatt vil klare å imponere endel år til bare sony klarer å fortsette å komme med gode first party titler slik som uncharted.

Lenke til kommentar

Bare se på spill som Black Ops 2. Det ser fortsatt ikke verst ut på Xbox 360 og det er en maskin som er fra 2005.

 

Det er sant, det ser ikke så mye dårligere ut på x360 enn på PC som man skulle tro, men det er fordi spillet har elendig grafikk i utgangspunktet. Det er nesten latterlig å spille battlefield 4 back to back (som jeg tilfeldigvis gjorde), da ser black ops rimlig røtent ut.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...