Gå til innhold

Drept fordi han sendte SMS på kino


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amerika har våpenlov, uskyldige folk blir drept, folk klager så på dette og er sinte, det blir forslag om å endre på disse, folk blir igjenn sinte og vil ikkje dette, igjenn blir uskyldige drept og folk blir igjenn sinte...

 

Frå min side ser det ut som at det amerikanske folk tømmer isvatn i skoa sine og klager på kalde bein.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Bråkebøtter ja, som i folk som knasker høyt, hvisker høyt, snakker i telefon og generell støy som forstyrrer filmen. Å sende en SMS i stillhet forstyrrer ikke like mye, såfremt telefonen ikke lyser som et lyskaster. Egentlig så bør ikke telefonen røres under filmen i det hele tatt, men slik er det. Har selv sendt SMS under filmer, men kun i nød og lyset dekket mest mulig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fy f*en for en syk person, hvordan i helsike kan han drepe noen fordi han texter med sin egen datter??? åpenbart en stygg gammel mann som ikke har unge og blir sint på alle som har, jeg blir så forbannet når jeg leser slike ting. Håper han får livtid og blir dømt tl døden...

Lenke til kommentar

Fy f*en for en syk person, hvordan i helsike kan han drepe noen fordi han texter med sin egen datter??? åpenbart en stygg gammel mann som ikke har unge og blir sint på alle som har, jeg blir så forbannet når jeg leser slike ting. Håper han får livtid og blir dømt tl døden...

 

Tror ikkje dødstraff har noko for seg da han sikkert ikkje tåler serlig mykje fleire år om han skal sitte i fengsel.

Lenke til kommentar

Fy f*en for en syk person, hvordan i helsike kan han drepe noen fordi han texter med sin egen datter??? åpenbart en stygg gammel mann som ikke har unge og blir sint på alle som har, jeg blir så forbannet når jeg leser slike ting. Håper han får livtid og blir dømt tl døden...

 

Nvm.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Vist han absolutt måtte tekste datteren sin, så kunne han jo like godt ha holdt seg hjemme. Man drar jo ikke på kino for å sende meldinger, eller?

Forsvarer du han? kanskje dattera hans savnet han og han ville si han var glad i henne

Lenke til kommentar

Burde jo være regler mot våpen på kino som det er med mobil på kino...

 

Kinofilmene ville ha blitt dyrere om de skulle ha ansatt en vekter som har tilgang til et våpenskap han kan låse inn og passe på våpnene til folk under filmvisningen. Dessuten så burde vel strengt tatt vekteren hatt et par bevæpnede vakter i tilfelle "bestefar" var en kranglevoren kinokunde.

 

Da kan man ikke lengre holde priser ned i et par dollar eller hva de rimeligere kinovisningene går for.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...