Gå til innhold

Steelseries lanserer trådløs spillmus for de «kresne»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst på trådløs Razer Naga 2014 og et trådløst mekanisk tastatur uten numpad og med bakgrunnsbelysning (ala Ducky Shine 2) :D Og så må jeg selvfølgelig slippe å lade det oftere enn en gang i måneden eller noe sånt. Og så må musen selvfølgelig være lett :D

Lenke til kommentar

Sitter nå på en Logitech G602. Hinsides bra mus. Har alltid brukt kabla. Ga Razer Mamba en sjanse, men hadde så mye problemer med lag og vibrasjoner (bass fra annlegget). Så gikk over til kabla mus igjen. Nå har jeg skaffa meg den overnevnte G602 og er sinnsykt fornøyd. Dønn stabil laser, merker INGEN forskjell fra kabla mus til denne trådløse. Minuset er oppladbare batterier. Bruker 2x AA-batterier, men der kommer et annet pluss... Har bytta batteri 1 gang siden jeg fikk den på lanseringsdagen å DET er sykt. De lover aktive 250 timer med batteritid på standard AA-batteri (kommer selvfølgelig ann på Mah).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sitter nå på en Logitech G602. Hinsides bra mus. Har alltid brukt kabla. Ga Razer Mamba en sjanse, men hadde så mye problemer med lag og vibrasjoner (bass fra annlegget). Så gikk over til kabla mus igjen. Nå har jeg skaffa meg den overnevnte G602 og er sinnsykt fornøyd. Dønn stabil laser, merker INGEN forskjell fra kabla mus til denne trådløse. Minuset er oppladbare batterier. Bruker 2x AA-batterier, men der kommer et annet pluss... Har bytta batteri 1 gang siden jeg fikk den på lanseringsdagen å DET er sykt. De lover aktive 250 timer med batteritid på standard AA-batteri (kommer selvfølgelig ann på Mah).

 

250 timer i Performance mode, ja. 1440 timer (!!) i Endurance. Helt enig i at det er ei fantastisk mus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...