Gå til innhold

Duell: OLED vs 4K (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hmm har sett både den og andre 1080p oled på ifa messen, og de hadde superbt bilde intil det var raske bevegelser, der sleit Oled tv'ene gjevnt over, mens LCD taklet det brilliant.. Knakende bra ide, men den er ikke moden enda.. jeg har foreløpig en 3. generasjons plasma, som er så utklassert at jeg kan kjøpe en hvilken som helst annen tv og få bedre bilde.. Har sett 4k Oled, den slet ENORMT med raske bevegelser.. gudene vet hvorfor.. om pixelene virkelig kan skru seg av og på så raskt, vel det hjelper fint lite på bildet de viser når det er raske bevegelser.. Så har du 70 laken, kjøp en 4k tv og putt resten på bok, om 5 år når Oled virkelig er klar og foruftig priset.. da kan du kjøpe ny Oled tv og smile hele veien til banken.. for til slutt har du fått 2 tv'er til under 70 lapper..

 

my 2 cents..

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Sikkert en dagligdags problemstilling å ha 70.000,- i budsjett for en j-----a TV.

 

Spot on :)

 

Edit!: Nå har jeg ikke lest denne artikkelen (siden jeg ikker har Ekstra), men min personlige preferanse er helt klart prosjektør med 4K. Sony har et rimelig kult konsept på trappene.

Endret av Opius11
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...