Gå til innhold

Kameratgjeng starter Gamer.no-server for populære Rust


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nja, vil nå absolutt ikke kalle det en wannabe noen ting egentlig. Har jo selvfølgelig likheter med Dayz, men mindre fokus på zombier, mer fokus på survival samt bygging av hus, samfunn og utstyr.

Virker absolutt ikke som noen pre-pre-alpha som du sier, da det er faktisk en ganske polert og relativt bugfri alpha. Har snakket med folk på Rust som har dayz standalone, og mener det er uspillbart pga bugs og mangler, det er absolutt ikke Rust.

Nå skal jeg ikke dra DayZ ned på noen måte, fantastisk spill det også, men blir litt som å sammenligne Call of duty og battlefield :)

Lenke til kommentar

Liker ikke å måtte betale fullpris for å være alpha tester elles hadde jeg blitt med for det fristende ut.

 

Ser den, men det ser ut til å være den nye trenden på spill. Nå er jo 19euro langt under hva andre spill går for nå til dags, så så veldig mye er det jo ikke, og absolutt verdt hver en krone!

Skulle du ombestemme deg er du hjertelig velkommen hos oss!

Lenke til kommentar

Jeg liker at dette er mer realitiske (ikke så glad i zoombie opplegget) og fokuserer på faktisk ting rundt det å overleve som å bygge ting selv, ild, vann, mat, samarbeid etc. Dette begynner å nærme seg et spill jeg ønsker mest og det er samme konsept men hvor jeg kan bruke kunnskapen man opparbeider seg om man måtte overleve i naturen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Velkommen skal dere alle være! Tilbakemeldinger, spørsmål og andre ting ang. serveren tas i denne tråden, eller du kan sende en melding til meg.

 

En god ting å få med seg er at det ikke er noe map ingame, men det er laget et map for å kunne gjenkjenne områder, for å avtale møtested osv. Det finner du her:

http://playrustwiki.com/wiki/File:NewMap.jpeg

 

Det kartet var ikke mye å skryte av. Anbefaler Rustmap.net

Lenke til kommentar

Hmm.. har tenkt lenge på å kjøpe dette spillet. En server med kun norske hadde vært mosomt. Mulig jeg venter til jeg har fått mikrofonen oppe å gå da det virker som det er vanlig i dette spillet. Textchat er sikkert litt slitsomt i slike spill.

 

EDIT : Og der kjøpte jeg det. Skal joine serveren. Prøve å fikse det trådløse headsettet med mic jeg har liggende.

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...