Gå til innhold

Skjermkortåret 2013 (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at jeg er helt enig med konklusjonen her.

 

AMD ble valgt ut til å lage brikkene til både Xbox One og Ps4.

Mantle vil dukke opp som vil gi utviklerne langt bedre stålkontroll på ytelsen enn ved de verktøyene som brukes per dags dato (gjenstår dog å se).

True Audio lover å forbedre lyden.

 

Selv om teknologien til Nvidia som G-Sync høres bra ut så har den sine ulemper , feks så vil man ikke merke noe forskjell når FPS = eller bedre enn skjermens refresh rate , og den vil også bidra til å gjøre det litt dyrere å kjøpe en skjerm som støtter G-sync. Et verktøy som hadde tilpasset spillets innstillinger i forhold til hva skjermen leverer hadde sannsynligvis kunnet gjort jobben via software.

 

Nvidia sitt toppkort Titan hadde også den store ulempen av å være alt for dyrt , sånn sett var det ikke en slager (selv om det solgte bra hos entusiastene ) hos den gjennomsnittlige brukeren.

 

Det er ingen tvil om at Nvidia dog gjør det bra, de har tross alt en markedsandel på over 60% men det gjenstår å se om de til syvende og sist leverer et bedre produkt enn det Amd nå gjør.

 

Personlig vil jeg si at det er uavgjort mellom begge to...

 

 

Edit : Og da ser det ut som jeg fikk rett siden Amd nå velger å lansere sitt svar til G-sync, en ikke propietær løsning : Freesync

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...