Gå til innhold

CES 2014: Samsung kommer med «Wii»-kontroll til sine nye TV-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendos innovative løsninger slo gjennom... 8 år senere!

Det er jo morsomt at de prøver noe nytt med tven, men jeg syns de derre Wii kontrollerne var mye styr.. Med kalibrering osv. Men det kan jo være et eksempel på tidlig teknologi.

 

8 år senere? Ut i fra salgstallene til Nintendo Wii ville jeg sagt at løsningen slo igjennom gange tidlig. Når det kommer til kalibrering er vell teknologien mer finpusset nå en hva den var tilbake når Wii var helt nytt. Motion pluss var en stor forbedring fra de normale remotene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Og?

Det står dem kommer med wii kontroll men den ser ikke i nærheten ut som wii kontrollen så å kalle det en wii kontroll er helt meningsløst...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Gjorde det vettu. Meeen forstår du ikke??? Dem skriver «Wii» fordi den har lignendes funksjoner som en wii kontroller, ikke at den ser ut som en.

Vet det men wii er ikke den eneste med slike funksjoner så å kalle det en wii kontroll syns jeg bare er teit. Du er slitsom å diskutere med vet du det?

Lenke til kommentar

Sorry Winza, tror de fleste her inne kommer til å være på lag med artikkelen og hva som ble sakt.

Poenget med å skrive "Wii"-kontroll, var nok at tver begynner å bruke samme teknologi som Wii bruker (noe de var ganske alene om når den først kom ut, ergo folk skjønner hva du mener hvis du sier "Wii" kontroll).

 

Trodde du overskiften mente at du fikk med en ekte Wii kontroll med tven? lol.

 

På tide å innføre aldersgrense på forumet? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Sorry Winza, tror de fleste her inne kommer til å være på lag med artikkelen og hva som ble sakt.

Poenget med å skrive "Wii"-kontroll, var nok at tver begynner å bruke samme teknologi som Wii bruker (noe de var ganske alene om når den først kom ut, ergo folk skjønner hva du mener hvis du sier "Wii" kontroll).

 

Trodde du overskiften mente at du fikk med en ekte Wii kontroll med tven? lol.

 

På tide å innføre aldersgrense på forumet? :)

Er 22 år, om du syns jeg er umoden for alderen bryr jeg meg fint lite om. Lar ikke folk fortelle meg hva jeg er for jeg og ingen andre kjenner meg selv best...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Dude.... Ikke ta alt så "dævendøtte" alvorlig, a.. Fred og løv bror...

Jeg tar ikke spøker

 

 

Nei. Prøver bare å fortelle deg at du tok artikklen feil.

Hvordan tok jeg den feil? jeg sa bare min mening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...