Gå til innhold

Test: Apper til Android og iOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

forfor kan dere ikke ha spill som er så gode som The Room og sånn?

Tuller du? the room er tragisk dårlig...

 

Også er dette snakk om nylige mobilspill ikke gamle mobilspill...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

 

forfor kan dere ikke ha spill som er så gode som The Room og sånn?

Tuller du? the room er tragisk dårlig...

 

Også er dette snakk om nylige mobilspill ikke gamle mobilspill...

Tuller DU? Tragisk dårlig at noen ikke forstår at folk har forskjellige preferanser og ulik smak når det kommer til spill. Selv synes jeg The Room og The Room 2 er blandt de beste spillene utgitt til mobil og nettbrett den siste tiden. Men om andre synes Minecraft eller Candy crush bedre, så er ikke det min sak!

 

The Room 2 og The Room er forøvrig 2. og 6. mest populære spill til ios i skrivende stund.

 

Smaken er som baken, den er delt!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tuller DU? Tragisk dårlig at noen ikke forstår at folk har forskjellige preferanser og ulik smak når det kommer til spill. Selv synes jeg The Room og The Room 2 er blandt de beste spillene utgitt til mobil og nettbrett den siste tiden. Men om andre synes Minecraft eller Candy crush bedre, så er ikke det min sak!

 

The Room 2 og The Room er forøvrig 2. og 6. mest populære spill til ios i skrivende stund.

 

Smaken er som baken, den er delt!

Gammelt spill er gammelt spill så så, dette handler om nylige spill. Hvorfor du bringer inn minecraft pc spill her har jeg ingen anelse om hvorfor...

 

Candy crush er ihvertfall utfordrendes, i the room titter du bare rundt, et rent csi wannabe spill...

Lenke til kommentar

forfor kan dere ikke ha spill som er så gode som The Room og sånn?

 

The Room 2 er omtalt i artikkelen på Gamer.no, som spilltesten er hentet fra - og som vi linker til på siste side av appguiden: http://www.gamer.no/artikler/feature-mobilspill-ios-android-windows/155386/2

 

Alle spilltestene er gjort av Gamer.no, for øvrig. Vi plukker ut ett utvalgt spill fra Gamer hver uke, men linker til originalartikkelen for de som vil ha enda flere spill i tillegg til de andre appene vi har testet. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

Tuller DU? Tragisk dårlig at noen ikke forstår at folk har forskjellige preferanser og ulik smak når det kommer til spill. Selv synes jeg The Room og The Room 2 er blandt de beste spillene utgitt til mobil og nettbrett den siste tiden. Men om andre synes Minecraft eller Candy crush bedre, så er ikke det min sak!

 

The Room 2 og The Room er forøvrig 2. og 6. mest populære spill til ios i skrivende stund.

 

Smaken er som baken, den er delt!

Gammelt spill er gammelt spill så så, dette handler om nylige spill. Hvorfor du bringer inn minecraft pc spill her har jeg ingen anelse om hvorfor...

 

Candy crush er ihvertfall utfordrendes, i the room titter du bare rundt, et rent csi wannabe spill...

the Room 2 er ikke gamelt, det kom til Ios i desember og kommer til Android senere i Januar..

 

og Candy Crush er et tragisk dårlig spill.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

the Room 2 er ikke gamelt, det kom til Ios i desember og kommer til Android senere i Januar..

 

og Candy Crush er et tragisk dårlig spill.

Vist det kom i desember så er det gammelt nytt, og det er allerede inkludert i en annen artikkel så å ha den en gang til gir ikke noe spesielt mening...

 

Og candy crush er ikke tragisk dårlig når flere millioner spiller det hver dag og det har blitt lasted ned over 500 millioner ganger, tenk litt over det...

Lenke til kommentar

 

 

the Room 2 er ikke gamelt, det kom til Ios i desember og kommer til Android senere i Januar..

 

og Candy Crush er et tragisk dårlig spill.

Vist det kom i desember så er det gammelt nytt, og det er allerede inkludert i en annen artikkel så å ha den en gang til gir ikke noe spesielt mening...

 

Og candy crush er ikke tragisk dårlig når flere millioner spiller det hver dag og det har blitt lasted ned over 500 millioner ganger, tenk litt over det...

Som sagt før, smaken er som baken, nemlig delt. Candy Crush og The Room kan ikke sammenlignes da de krever helt forskjellige egenskaper som spiller. Foretrekker spill som The Room, da de krever litt tankevirksomhet, men det er min mening. Og de som har lastet ned The Room fra Google Play har gitt et snitt på 4.8 av 5 poeng, mens Candy Crush får 4.4. Begge to er gode spill. Vil vel heller ikke kalle et spill som kom ut i desember gammelt nytt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Tuller DU? Tragisk dårlig at noen ikke forstår at folk har forskjellige preferanser og ulik smak når det kommer til spill. Selv synes jeg The Room og The Room 2 er blandt de beste spillene utgitt til mobil og nettbrett den siste tiden. Men om andre synes Minecraft eller Candy crush bedre, så er ikke det min sak!

 

The Room 2 og The Room er forøvrig 2. og 6. mest populære spill til ios i skrivende stund.

 

Smaken er som baken, den er delt!

Gammelt spill er gammelt spill så så, dette handler om nylige spill. Hvorfor du bringer inn minecraft pc spill her har jeg ingen anelse om hvorfor...

 

Candy crush er ihvertfall utfordrendes, i the room titter du bare rundt, et rent csi wannabe spill...

Minecraft er ikke lenger bare et pc-spill, det burde jo du vite siden det er gammelt nytt. 8)

Jeg ønsker ikke å ta stilling til hvilke spill alle bør mene er best, det var også det jeg forsøkte å få frem i siste post - at ikke andre(du) trenger å gjøre det heller.

Når du skriver at The Room er "er rent csi wannabe spill" får jeg inntrykk av at du ikke har prøvd spillet i det hele tatt, og dermed har lite grunnlag for å komme med påstanden.

Endret av Fleipolini
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Minecraft er ikke lenger bare et pc-spill, det burde jo du vite siden det er gammelt nytt. 8)

Jeg ønsker ikke å ta stilling til hvilke spill alle bør mene er best, det var også det jeg forsøkte å få frem i siste post - at ikke andre(du) trenger å gjøre det heller.

Når du skriver at The Room er "er rent csi wannabe spill" får jeg inntrykk av at du ikke har prøvd spillet i det hele tatt, og dermed har lite grunnlag for å komme med påstanden.

Jeg har prøvd spillet. jeg ser på minecraft som et pc spill

 

Som sagt før, smaken er som baken, nemlig delt. Candy Crush og The Room kan ikke sammenlignes da de krever helt forskjellige egenskaper som spiller. Foretrekker spill som The Room, da de krever litt tankevirksomhet, men det er min mening. Og de som har lastet ned The Room fra Google Play har gitt et snitt på 4.8 av 5 poeng, mens Candy Crush får 4.4. Begge to er gode spill. Vil vel heller ikke kalle et spill som kom ut i desember gammelt nytt

Hva det har fått på google play bryr jeg meg fint lite om, langt flere har vurdert candy crush enn the room og google play er bare en småbutikk uansett

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det stort sett bare går i iPhone på amobil-kontoret, men kan dere i det minste *gidde* å linke til google play for de stakkars appene dere nevner som faktisk er til både ios og android? Det får da være måte på.

 

Beklager - her manglet det en lenke, ser jeg. Har lagt til Google Play-lenke for Bitstrips.

 

Vi prøver å finne apper til både Android, iOS og Windows Phone ? denne gangen fantes to av fire apper (Bitstrips og Savant) til både Android og iOS. Nevner ellers at alle journalistene her går med minst to telefoner på seg til enhver tid ? både iPhone, Android-mobil og eventuelt annet. Alle har fire SIM-kort hver fra Telenor, og noen har til og med et ekstra fra NetCom :-).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...