Gå til innhold

Youtube satser stort på på 4K-oppløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Youtube støtter allerede 4K, det er flere Youtubere som bruker det(en del kanaler med spill ol.) men mange av dem har ikke 4k skjerm, de oppskalerer 1080p til 4K for å få høyere Bitrate

Lenke til kommentar

Her er det bare å grue seg, men en familie på 6 personer og en 10Mbit linje medfører YouTube at nettspill allerede er vanskelig. Sykt at YouTube er gått over til å sende videoen en ser på som blokker med maksimal linjefart med mellomrom mellom og ikke som før, i jevn fart i ca. 120% av visningstakten.
Det medfører megalagg i nettspill i 2-4 sekunder med 15-30 sekunders mellomrom :(

Endret av morten_b
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Din Macbook med "Retina" skjerm har ikke 4K oppløsning hvis det var det du trodde... (men ja det er fortsatt "fantastisk", kanskje ikke så "rimelig", men men...)

 

Jeg vet godt at den ikke har 4K skjerm, men den har forsatt 2880 x 1800, som er langt over full HD og vil også gi et skarpere bilde med 4K film ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det kan du godt si! Parkour er noe jeg alltid er blitt fascinert av. :)

Men det med bassenget i begynnelsen syns jeg virket ganske risikabelt for om han hadde bommet kunne han ha død, da hadde det blitt RIParkour...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...