Gå til innhold

Om få dager starter den enorme elektronikkmessen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er redd for at dette blir artikler kun for ekstra medlemmer

 

Ja, er litt redd for det jeg og. Men da får man vel bare benytte seg av "prøv gratis en måned" :)

 

I adventstiden (da alle fikk se alt), synes jeg det var en del fine artikler. Men tviler på om jeg kommer til å betale dette i fremtiden... ...beklageligvis...

Lenke til kommentar

 

Ja, er litt redd for det jeg og. Men da får man vel bare benytte seg av "prøv gratis en måned" :)

 

I adventstiden (da alle fikk se alt), synes jeg det var en del fine artikler. Men tviler på om jeg kommer til å betale dette i fremtiden... ...beklageligvis...

Det spør jo hvor mange ganger man får lov til bruke gratis måneden.

Lenke til kommentar

jeg er redd for at dette blir artikler kun for ekstra medlemmer

Tror ikke vi har noe å uroe oss for. Da de startet ekstra systemet sitt så lovet de at det ikke kom til å gå ut over innholde for vanlige brukere. De har jo alltid dekket CES tidligere, så om de skulle slutte nå så hadde det jo vært et direkte brudd på løftet dems. :)

 

Edit: Gleder meg meget, siden jeg tror at oculus rift har noe stort å utale seg om :D

(consumer version :DDDDD)

Endret av ABoni
Lenke til kommentar

Tror ikke vi har noe å uroe oss for. Da de startet ekstra systemet sitt så lovet de at det ikke kom til å gå ut over innholde for vanlige brukere. De har jo alltid dekket CES tidligere, så om de skulle slutte nå så hadde det jo vært et direkte brudd på løftet dems. :)

 

jeg har ihvertfall sett noen artikler man normal skulle tro at var fra fra ekstra men slik var det ikke.

Dette er artikler de før skrev uten ekstra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...