Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – Luke 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For fisk er ikke godt.

Jeg er delvis enig, men stekt breiflabb som omtrent ikke har sprellet ferdig før den treffer stekepannen kan ikke kalles fisk :)

Men du er vel borti mer ferskere fisk en vi her ned, åpn en pakke frossen findustorsk da kan du snakke om dårlig fisk :)

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja.. du syns nok dem er gode. Men ikke jeg, tror jeg. Fisk f.eks. det er ikke godt. Når jeg sitter ved siden av noen som spiser fisk, og de klapper seg på magen og sier "ÅÅÅÅ; det var godt!" Med et tilfreds sukk enda.. da tenker jeg: "DIN jævla løgner!". For fisk er ikke godt.

 

OMG... Breiflabb, steinbit, uer, kveite nammnamm!!, men få det ferskt. Ikke som pinner fra frysedisken på rema. Himmelsk. Jeg foretrekker faktisk fisk fremfor kjøttmat, om det er ferskvarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig, men stekt breiflabb som omtrent ikke har sprellet ferdig før den treffer stekepannen kan ikke kalles fisk :)

Men du er vel borti mer ferskere fisk en vi her ned, åpn en pakke frossen findustorsk da kan du snakke om dårlig fisk :)

Det kommer aldri til å hende. Jeg er vel litt kresen når det gjelder mat. F.eks. er jeg ikke så glad i kjøtt om jeg ikke vet hvem som har skutt det. :wee:

 

Også er det sånn at om vi skulle spist sjømat, ja da kunne vi pustet under vann. Eller holdt pusten veldig lenge. :hrm:

--

dessuten er jeg same.. og har skaller. Om jeg skal rote rundt i fjæra etter sjømat så blir jeg våt på beina. Og da dør man.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...