Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i alle? Dere blir irritert over at dere ikke finner svaret med en gang og kommer her og klager? Det er lov å tenke litt selv!

Jeg snakket mer om selve funksjonen som de har på siden sin da, at man har mulighet til å sortere anmeldelser etter hva spillet kjører på at enheter, men de har jo tydeligvis ikke tagget riktig eller hvordan de gjør det. Uansett, skal være litt vanskelig å svare på konkuranser, men dette er jo en funksjon som ikke er 100%

Lenke til kommentar

Jeg snakket mer om selve funksjonen som de har på siden sin da, at man har mulighet til å sortere anmeldelser etter hva spillet kjører på at enheter, men de har jo tydeligvis ikke tagget riktig eller hvordan de gjør det. Uansett, skal være litt vanskelig å svare på konkuranser, men dette er jo en funksjon som ikke er 100%

Sortering av anmeldelser fungerte med en gang for meg så jeg ser ikke helt hva som er problemet. Hvis det er slik at det fungerer forskjellig ut ifra hvilken nettleser man bruker så er jo det kritikkverdig. For meg virker det som om flere ikke helt har forstått hvordan man filtrerer søkene sine.

Lenke til kommentar

Sortering av anmeldelser fungerte med en gang for meg så jeg ser ikke helt hva som er problemet. Hvis det er slik at det fungerer forskjellig ut ifra hvilken nettleser man bruker så er jo det kritikkverdig. For meg virker det som om flere ikke helt har forstått hvordan man filtrerer søkene sine.

Heisann, folkens! :)

 

Jeg har nå testet selv med Internet Explorer 10 på Windows 8, og kan bekrefte at det virker å være et problem med hvordan drop-menyen virker i nettleseren. I de andre nettleserne skifter siden automatisk om til å vise alle anmeldte spill når det er valgt. I IE10 skjer det derimot ingenting.

 

Nå vet ikke jeg om dette er et problem som er gjennomgående for alle Internet Explorer-utgaver, men det er uheldig at det er slik. Siden teknikerne har tatt seg en velfortjent juleferie nå er det dessverre lite jeg kan gjøre med det på sparket.

 

Vi ønsker selvfølgelig at Gamer.no skal fungere med så mange nettlesere som mulig. Jeg vet at Internet Explorer har hatt en litt rusten historie som har gjort det vanskelig å få nettsider til å fungere 100% tidligere, men er usikker på om dette også gjelder de nye utgavene. Når alle er tilbake på jobb igjen skal jeg se om det er lett å få de nyere utgavene av leseren til å omgå dette, eller om det er et problem vi bare må bite i oss.

Endret av Arodem
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...