Gå til innhold

Techbay (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott artikkel. Har bestilt en del fra Techbay, og det går like knirkefritt hver gang. Bestiller definitivt mer derfra i fremtiden, ikke bare for å støtte nisje- og spesialbutikker som denne, men også fordi de faktisk har skikkelig service og fine priser. Fikk til og med karameller i en bestilling, slå den!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har faktisk tenkt litt frem og tilbake på vannkjøling til min pc. Sett litt på tyske sider, men har ikke kjøpt noe, fordi jeg foretrekker å kjøpe fra Norge med tanke på at det er mer lettvint mtp i forhold til reklamasjon osv. Nå når jeg hørte om denne butikken, ble det plutselig mye mer aktuelt og tilbakemeldingene i kommentarfeltet er det ikke noe å si på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For noen dager siden fikk jeg mail ifra TB om jeg hadde bestillt noen av delene feil, fordi de passet ikkje sammen med mindre jeg hadde noen spesialdeler. Jeg ringte tilbake, og det viste seg at jeg hadde bestillt litt feil sent på kvelden :p

 

Utrolig bra service fra sjefen selv som har enormt med kunnskap om vannkjøling. Selv om jeg har vannkjøling på noen maskiner her hjemme, så er jeg en EVIG noob i forhold til HP Faale.

 

Techbay er rett og slett en kongebutikk! :xmas:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Handla fra TechBay lenge. God service, ok priser. Har fått varer gratis siden de ikke var lagt opp i nettbutikken (bl.a. o-ringer). De sitter på mer en de faktisk selger, så send dem en epost om du trenger du noe.

 

Det er også min enste minus ved butikken, de kunne hatt et bredere utvalg. F.eks innført varer som hadde lang leveringstid, så slipper butikken eget lager. F.eks de andre seriene (fargene) fra Bitspower (og mer fra hver serie).

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt Techbay blir litt dyrt i frakt for småting - men nå som jeg ser at det er han og kona som styrer med det så blir nok terskelen min mye lavere for å være med å få Techbay til å gå rundt :)

 

helt klart! støtt små lokale foretak. Det er forbrukernes ansvar å ikke la komplett og ekjøp ta livet av alle små aktører. Jeg kommer også til å gi denne bedriften litt business :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...