Gå til innhold

Blizzard utsetter den åpne Hearthstone-betatesten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dette kan da ikke stemme. jeg signerte betatesting etter spillet ble lekket, har fortsatt ikke fått noen tilgang :(

 

Lukket beta betyr at den er lukket, dvs blizzard velger hvem som kan være med...kriteria er vel ting som din hardware, og erfaring med andre spill fra blizzard osv...

Du har ikke lest artikkelen, ser jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette kan da ikke stemme. jeg signerte betatesting etter spillet ble lekket, har fortsatt ikke fått noen tilgang :(

 

hvis du bruker gmail kan mailen ligge gjemt i "promotions" eller noe sånt. Søk etter Hearthstone.

Takker, hadde fått noe den 2. desember, dumme meg letet bare igjennom de som kom fra 10. og utover :p

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en wow konto registrert siden dag 1, og en battle.net account siden dag 1, jeg fikk også closed beta første wave. Og ettersom de jeg har snakket med kan det virke som de sender ut til de eldste "kundene" først. Noe som er ganske logisk etter min mening. (sålenge man fortsatt er aktiv)

Lenke til kommentar

 

Dette kan da ikke stemme. jeg signerte betatesting etter spillet ble lekket, har fortsatt ikke fått noen tilgang :(

 

Lukket beta betyr at den er lukket, dvs blizzard velger hvem som kan være med...kriteria er vel ting som din hardware, og erfaring med andre spill fra blizzard osv...

Tror ikke det fordi jeg har ikke noen spill på blizzard og jeg fikk beta faktisk

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en wow konto registrert siden dag 1, og en battle.net account siden dag 1, jeg fikk også closed beta første wave. Og ettersom de jeg har snakket med kan det virke som de sender ut til de eldste "kundene" først. Noe som er ganske logisk etter min mening. (sålenge man fortsatt er aktiv)

 

Dette er nok ikke sant, ellers er e bare veldig uheldig. Har hatt WoW siden dag 1 og, samme med battle.net. Har passa på å signere meg på alle blizzard sine betaer og har alle spillene til Blizzard (som kan kobles opp til Bnet). Har ikke blitt invitert til en eneste beta så langt. Flere venner som lagde konto lenge etter meg har fått beta invites til mange expansion til WoW, SC2 beta og Hearthstone.

 

Jaja, Open Beta om ikke lenge. Kan vente litt til.

Lenke til kommentar

Dette er nok ikke sant, ellers er e bare veldig uheldig. Har hatt WoW siden dag 1 og, samme med battle.net. Har passa på å signere meg på alle blizzard sine betaer og har alle spillene til Blizzard (som kan kobles opp til Bnet). Har ikke blitt invitert til en eneste beta så langt. Flere venner som lagde konto lenge etter meg har fått beta invites til mange expansion til WoW, SC2 beta og Hearthstone.

 

Jaja, Open Beta om ikke lenge. Kan vente litt til.

 

Jeg tror fordelingen er mer tilfeldig enn de som får nøkkel liker å tenke på. :p

Selv har jeg endt opp med betanøkkel til det meste Blizzard har laget etter WoW, men jeg var ikke akkurat først i køen. Fikk også en til Hearthstone i forrige uke. Veldig morsomt spill.

 

Vært litt distrahert de siste dagene fordi jeg også fikk en Survarium-betanøkkel.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en wow konto registrert siden dag 1, og en battle.net account siden dag 1, jeg fikk også closed beta første wave. Og ettersom de jeg har snakket med kan det virke som de sender ut til de eldste "kundene" først. Noe som er ganske logisk etter min mening. (sålenge man fortsatt er aktiv)

 

Spilte WoW hardcore fra 2005-2007. Nesten ikke hatt aktiv konto i 5 år nå. Tok meg alikevel ikke mer enn et par dager fra jeg søkte om beta-key forrige uke til jeg fikk den.

 

Har jo også Diablo 3 knyttet til samme battle.net konto da.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Jeg har spillt wow, blitt bannet, kjøpt men ikke spilt SC2, spillt litt D3 - det har ikke noe å si. Det er helt random.

 

Det finnes mange som har key allerede (som har fått de utenom blizzards utdeling), som plutselig får tilsendt en key til kontoen sin (som de da kan gi til noen andre).

 

Jeg har hearthstone beta, men har ikke spillt det utover tutorial og én runde arena. Tror ikke det er noe spill for meg. Kanskje man skal prøve det en gang til?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...