Gå til innhold

Test: Jensen Scandinavia Buddy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner en ny stortest i dette minste trådløse høyttalere segmentet. Sånne strand høyttalere. Det har kommet masse bra siste 6 mnd! Er fex Elkjøp sin logitech UE Boom til 1111kr bedre enn denne her? Hva med Bose Soundlink mini? Beats by Dr. Dre Pill? Libratone Zipp/Loop osv. En samletest med priser fra ca 1000-3000kr? Hva gir deg mest valuta for penga??? ;)

Lenke til kommentar

Savner en ny stortest i dette minste trådløse høyttalere segmentet. Sånne strand høyttalere. Det har kommet masse bra siste 6 mnd! Er fex Elkjøp sin logitech UE Boom til 1111kr bedre enn denne her? Hva med Bose Soundlink mini? Beats by Dr. Dre Pill? Libratone Zipp/Loop osv. En samletest med priser fra ca 1000-3000kr? Hva gir deg mest valuta for penga??? ;)

Logitech har en ny tilsvarende høyttaler, dog ikke vanntett på vei. Det er denne Logitech UE mini boom jeg snakker om, og den er ventet til landet utpå nyåret. Det er helt klart min foreløpige favoritt hvis man skal se på lyd pr. krone, hi-fi er det uansett ikke i denne klassen.

Lenke til kommentar

Logitech har en ny tilsvarende høyttaler, dog ikke vanntett på vei. Det er denne Logitech UE mini boom jeg snakker om, og den er ventet til landet utpå nyåret. Det er helt klart min foreløpige favoritt hvis man skal se på lyd pr. krone, hi-fi er det uansett ikke i denne klassen.

nei man kan vel strengt tatt ikke forlange hifi av små strandhøytalere, men man vil jo ha det beste produktet i klassen. Lurer litt på klipsch kmc1 oxo forresten. Noen som tåler litt trøkk hehe har dr. Dre solo headsett å de lar seg faktisk ikke sprenge, er noe sånt noe jeg er ute etter som strand/hyttetur høyttaler ;) tips?
Lenke til kommentar

Etter å ha hatt x-antall Jensen Scandinavia rutere av forskjellige modeller så styrer jeg unna alt dem produserer. Dette er det verste dritet som noen gang har vært på markedet. Til og med etter en periode med tett dialog med teknikere hos Jensen så valgte dem å ikke gjøre noe med problemet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...