Gå til innhold

– Windows Phone 8.1 får varslingssenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener det var på tide med en oppdatering her for lenge siden. WP er et godt operativsystem men det trengs en liten oppfriskning. Å få varslingssenter til WP var hvertfall på tide men å splitte opp volumet til ringevolum og mediavolum syntes jeg er ganske unødvendig. Har WP selv og syntes det er mye enklere med en volumkontroll enn det android f.eks har med tre forskjellige. Hadde android før og var alltid like frustrert over volumkontrollen. Men ellers var denne oppdateringen høyest på tide. Dumt det fortsatt blir noen måneder å vente, har vært alt for lang tid allerede.

Lenke til kommentar

Har jeg ikke Facebook og Twitter i People Hub allerede? Tenker jeg på noe annet eller er det snakk om utvidet funksjonalitet?

 

Ser frem til å ha et varslingssenter på WP - den ene, store tingen jeg har savnet. Alternativet er å ha samtlige apper med notifications på startsiden for å få varsling på flisene. Det funker kanskje for noen, men jeg foretrekker å bare ha de mest brukte der. Stoler heller ikke på at flisene gir meg oppdatert informasjon. Altfor ofte tar det 30 minutter før de reagerer, og andre ganger henger det igjen gamle varsler. Men WP er definitivt et interessant operativsystem.

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å gå tilbake til WP i løpet av 2014 (forutsatt at det kommer noen virkelig high-end telefoner). Er veldig mye jeg savner fra da jeg brukte WP7/WP8. Eneste minus er at det er noen apper jeg bruker regelmessig i jobbsammenheng som ikke finnes på WP (SuperOffice, Flir Tools, Fluke SmartView for å nevne noen). Og disse kommer nok aldri dit vil jeg tippe...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...