Gå til innhold

Samsung Galaxy S5-rykter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh come on.. Hva skal vi med "2k HD"? Jeg driter langt i hvor høy oppløsningen på skjermen er når jeg sliter med å se piksler på mobiler med 720x1280 oppløsning på normal avstand. Hva er egentlig poenget med så stor oppløsning? (Er oppriktig nysgjerrig). Bli heller kvitt den tullete over-saturatede skjermen, Samsung. Iris-scanner kan funke hvis det skjer svært raskt som med iPhone 5S sin fingersensor, men jeg tviler på at det får det til, særlig hvis de bruker front-kameraet på mobilen for å scanne.

Lenke til kommentar

 

 

Bli heller kvitt den tullete over-saturatede skjermen, Samsung.

http://www.youtube.com/watch?v=DChnGXLErrI

 

Kan du være så snill og se denne videoen før du kaller S Amoled skjermene for tullete over-saturert? Den er sykt lite over-saturert i motsetning til resten av mobilskjermene som finnes i dag. Den kan se over-saturert ut, pga den klarer og vise ett større fargespekter, men den er _ikke_ over-saturert i nærheten av noe annet. Jeg blir lei av å stadig lese bullshit som kommer fra folk som ikke vet hva de snakker om.

Lenke til kommentar

Hvor kommer ryktene fra?

Er det sånn at jeg kan skrive noe et sted, og da er det et rykte?

 

Ryktene vi har skrevet om i denne artikkelen er rykter fordi de sirkulerer i kretser og miljøer som vanligvis har en viss peiling på hva som kommer til å skje. Uttalelser fra enkeltpersoner som har stor troverdighet blir også rykter. Så ryktene vi skriver om her er altså rykter det er ganske bred enighet om at er nettopp det, rykter.

Lenke til kommentar
I tillegg er kanskje det heteste ryktet at S5 vil få såkalt "2K HD", altså en oppløsning på hele 2560 × 1440 piksler.

2K HD er en fullstendig misvisende betegnelse på den oppløsningen dere skriver der. HD er 1280*720 og 2000 ganger så mye som det må vel bli noe sånt som 2560000*1440000. Med andre ord;: fjern K-en så blir det riktig. Eller ennå bedre: Dropp de forvirrende bokstavbetegnelsene og skriv tallene fult ut. Folk skjønner tall og trenger ikke villedende bokstavforkortelser for å skjønne hva tallene betyr.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...