Gå til innhold

Nå er alpha-versjonen av DayZ ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det mangler ikke på advarsler om dette, veldig store bokstaver er brukt på steam f.eks.

Ikke det at det kommer til å hindre folk i å syte, men det klarer man vel aldri å unngå :p

 

Jeg har ikke prøvd DayZ (mod) selv, men ser frem til når dette blir et mer finpusset produkt og jeg går løs på det selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har testet en time nå. Syntes de begynner å komme ganske langt på vei. Fikk en krasj osv etter 15 min spilling, men syntes spillet går ganske bra på maskinen min (i7, 680GTX, 8Gb RAM) og god "flyt" på alt. Mye bedre en DayZ moden. Men de har også mye igjen. Elsker hvordan de har endret veldig mye på kartet.

Lenke til kommentar

Har testet en time nå. Syntes de begynner å komme ganske langt på vei. Fikk en krasj osv etter 15 min spilling, men syntes spillet går ganske bra på maskinen min (i7, 680GTX, 8Gb RAM) og god "flyt" på alt. Mye bedre en DayZ moden. Men de har også mye igjen. Elsker hvordan de har endret veldig mye på kartet.

 

Hvordan er kontrollene i forhold til modden? Likte DayZ for Arma2 men kontrollene kunne trengt en god del justering for å gjøre opplevelsen lettere.

Lenke til kommentar

Tror jeg kveles av disse forbanna idiotene som klager day one på Youtube, viser hvor gaming vender, pure garbage.

 

Topp kommentaren på første video (Honestly the game fucking sucks balls ATM guys i would wait to buy it so glitchy doesn't even work.?)

 

Fy flate folk må jo være stokk dumme asså.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=SBcu49O4Xyk

 

En video for å vise hvordan kontrollene har endret seg osv. Er MYE bugs og glitcher osv. Men hva er det man forventer? Man har ikke rett til å bli sinna engang. Ikke før de har blitt ferdig og fortsatt ikke har levert varene.

 

Betaler for Alpha for å kunne være der fra "start" i produksjonen til den ferdige versjonen. Folk reagerer som de skulle ha vært en rett til at ting bare skal virke fra første sekund når du kjøper Early Access Alpha . Jeg føler noen har noe rar tankegang/bortskjemt. Du trenger ikke kjøpe det. Og det er sunt vett å sjekke ut noe før man kaster penger på det. Så hvis du har kjøpt og klager så har du deg selv å skylde på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Førsteinntrykket mitt med alphaen er sålangt veldig bra. Utvalget av våpen, klær og utstyr er lavt, men det er å forvente av en så tidlig build. Liker også hvordan mappet har forandret seg, da med nye militærbaser, utvidede byer og økt detaljnivå på områdene. Spillerene virker også litt mer modne nå enn i modden, iallefall de jeg har møtt. Møtte en franskmann som ga meg en bajonett, en boks tunfisk og en drikkeflaske til å hjelpe meg i gang med.

Etter å ha spilt et par timer og fått godt med gear rotet jeg rundt ved Balota Airfield, og så en stakkar freshspawn bli jaget av en mann med øks og prøvde å slå ihjel han uten utstyr. Da gjorde jeg det eneste riktige, nemlig å skyte mannen med øksa. Freshspawnen gjemte seg inne i en bygning til jeg fikk snakket han frem, og sa at han bare kunne ta tingene til øksemannen og så dro jeg min vei. Heldigvis for hans egen del prøvde han ikke å følge etter meg etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Førsteinntrykket mitt med alphaen er sålangt veldig bra. Utvalget av våpen, klær og utstyr er lavt, men det er å forvente av en så tidlig build. Liker også hvordan mappet har forandret seg, da med nye militærbaser, utvidede byer og økt detaljnivå på områdene. Spillerene virker også litt mer modne nå enn i modden, iallefall de jeg har møtt. Møtte en franskmann som ga meg en bajonett, en boks tunfisk og en drikkeflaske til å hjelpe meg i gang med.

Etter å ha spilt et par timer og fått godt med gear rotet jeg rundt ved Balota Airfield, og så en stakkar freshspawn bli jaget av en mann med øks og prøvde å slå ihjel han uten utstyr. Da gjorde jeg det eneste riktige, nemlig å skyte mannen med øksa. Freshspawnen gjemte seg inne i en bygning til jeg fikk snakket han frem, og sa at han bare kunne ta tingene til øksemannen og så dro jeg min vei. Heldigvis for hans egen del prøvde han ikke å følge etter meg etterpå.

Vi trenger flere slike som deg i spillet! Ble drept som "freshspawn" seks ganger på rad da jeg prøvde modden i tidlig fase. Gleder meg til ferdigversjonen av standalone! :)

 

PS: Hvordan er det med cheaters for de som fortsatt spiller mod?

Lenke til kommentar

Har noen timer i DayZ nå, og må si at opplevelsen allerede er underholdende. Og den mest positive overraskelsen så langt er nok hvor fort utviklerne svarer på henvendelser fra spillerne, i henhold til endringer etc. , da mange av de åpenbare problemene allerede er fikset.

Har nok allerede mer sansen for stand alone, en jeg har for modden i Arma II, selv om det fortsatt er mye som gjenstår så ser jeg fram til noe som kommer til å bli meget meget bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...