Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 16


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rosin i pøle-begrepet burde pensjoneres. Jeg kan ikke forestille meg noe mer kvalmende. Attpåtil brukes det som en belønning

 

Bah. Rosin i pølse er nammenam. Blodpølse med sukker og rosin. Blir ikke mer delikat enn det, vel!

 

Rosiner er alltid bonus, hvor enn de dukker opp. Det være seg i mat, eller i hendene på gamle menn som vil ha deg med ut i løa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Rosin i pøle-begrepet burde pensjoneres. Jeg kan ikke forestille meg noe mer kvalmende. Attpåtil brukes det som en belønning

 

Bah. Rosin i pølse er nammenam. Blodpølse med sukker og rosin. Blir ikke mer delikat enn det, vel!

 

Rosiner er alltid bonus, hvor enn de dukker opp. Det være seg i mat, eller i hendene på gamle menn som vil ha deg med ut i løa.

Say whaaaat? :D

Lenke til kommentar

 

Rosin i pøle-begrepet burde pensjoneres. Jeg kan ikke forestille meg noe mer kvalmende. Attpåtil brukes det som en belønning

 

Bah. Rosin i pølse er nammenam. Blodpølse med sukker og rosin. Blir ikke mer delikat enn det, vel!

Hmm, kanskje det er blodpølse det refererer til ja. Blodpølse er jo ubrukelig uten rosin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...