Gå til innhold

Google lanserer sin egen sporingstjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alle som har android 4.3 har allerede denne.... har hatt den en stund allerede på min HTC One

Jeg har Android 4.1.2. Her dukka Android Device Mananager opp under enhetsadministratorer(under Innstillinger/Sikkerhet/Enhetsadministratorer) da amobil skrev om dette i august. Da måtte man bruke nettsiden for å spore enheter, men det nye nå er at man med denne appen kan spore andre enheter. Ser ut som om teknofil og amobil ikke har samarbeidet så godt her...

 

EDIT: rydda opp litt

Endret av Siggen321
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

 

 

alle som har android 4.3 har allerede denne.... har hatt den en stund allerede på min HTC One

Følger ikke med Android 4.4 hvertfall.

Skal gjøre det. Enten som en innstilling i Instillinger, eller så er den blitt skjult.

 

Den var skjult på et ROM jeg testet, så prøvde jeg ringe den via www.google.com/android/

devicemanager, og det funket fint.

Lenke til kommentar

Skal gjøre det. Enten som en innstilling i Instillinger, eller så er den blitt skjult.

 

Den var skjult på et ROM jeg testet, så prøvde jeg ringe den via www.google.com/android/

devicemanager, og det funket fint.

Mulig, har ikke sjekket. Fikk iallefall lastet ned og installert appen fra Playstore selvom jeg bruker 4.4.2 (Stock Nexus rom).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...