Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som tipper lotto hver uke også som har gjort det i flere år uten å vinne noe, bare tull det også? Kun en som kan vinne per luke så sjansen er minimal, men muligheten er der og plutselig er det du som blir trukket ut noe jeg ikke håper når du er så negativ ;)

 

Er jeg plutselig blitt negativ? Haha, hvor står navnene til de heldige vinnerne da?

Lenke til kommentar

 

Mange som tipper lotto hver uke også som har gjort det i flere år uten å vinne noe, bare tull det også? Kun en som kan vinne per luke så sjansen er minimal, men muligheten er der og plutselig er det du som blir trukket ut noe jeg ikke håper når du er så negativ ;)

 

Er jeg plutselig blitt negativ? Haha, hvor står navnene til de heldige vinnerne da?

Artikkelen om vinnerne kommer ut på mandag hver uke i desember.

Lenke til kommentar

Det her er bare tull, har deltatt i flere konkurranser uten å vinne noe, selv om jeg har svart korrekt på 9 av 10.

 

Nei, dette er ikke bare tull! Selv så vant jeg Turtle Beach PX21 headsett fra Gamer.no. (Som er hardware.no sin søster side.) I Julekalenderen i fjor. Men det er jo selvsagt ingen selvfølge å vinne. Er mange om beinet. De publiserer også vinnere en gang i uken.

Lenke til kommentar

 

Det her er bare tull, har deltatt i flere konkurranser uten å vinne noe, selv om jeg har svart korrekt på 9 av 10.

 

Nei, dette er ikke bare tull! Selv så vant jeg Turtle Beach PX21 headsett fra Gamer.no. (Som er hardware.no sin søster side.) I Julekalenderen i fjor. Men det er jo selvsagt ingen selvfølge å vinne. Er mange om beinet. De publiserer også vinnere en gang i uken.

For noen år tilbake vann jeg på gamer.no også, en PSP med God of war, ble en underholdende juleferie =)

Lenke til kommentar

For noen år tilbake vann jeg på gamer.no også, en PSP med God of war, ble en underholdende juleferie =)

Så moro å høre at det er flere glade vinnere her. For min del så fikk jeg Logitech G930 trådløst headsett til Jul rett etterpå. Så dama fikk TB PX21 headsettet mitt. Så da fikk vi begge god lyd til Jul. Var fornøyd med lyden i TB PX21, men syntes de trykket litt over ørene. Så ble sliten av langvarig bruk. Dama syntes de satt perfekt. Så kanskje ikke noe for de som er litt tjukke i hue? :p Hadde vært moro om flere vinnere hadde skrevet om hva de vant, og om de var fornøyde med kalender gaven sin. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...