Gå til innhold

Ny oppgradering til gammelt kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at Akam skriver dette, hadde det vært Olympus hadde de ikke skrevet noe.

 

Om det er pga. av at Olympuskameraene er så gode at de aldri behøver en oppgradering eller at de blir lansert i så raskt tempo at ingen gidder og oppgradere en utgått modell vet jeg ikke, men 7D er 4år gammelt og lever i beste velgående så en oppgradering må til i ny og ne for og følge med tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Rart at Akam skriver dette, hadde det vært Olympus hadde de ikke skrevet noe.

Jeg tror de skriver det fordi Nautica skrev det i Canon 7D-tråden.

..

det er altså ikke ment som kritikk, bare et poeng om at det er jo lettvindt å finne nyheter når vi har aktive brukere som følger med i markedet.

Min artikkel kom rett etter at jeg hadde lest det på Canonrumours, og den lå til publisering før Nautica hadde skrevet innlegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det første jeg tenker da er hvorfor venter du 2 dager med å publisere det? Spre "nyhetene" eller noe annet rart?

Uh? To dager? Den kommentaren jeg så mente jeg da kom rett etter at jeg hadde skrevet selve artikkelen (på fredag).

 

Når det gjelder publiseringstidspunkt så er ikke det noe jeg har med å gjøre. Jeg skriver bare sakene, andre tar seg av publiseringen.

Lenke til kommentar

Uh? To dager? Den kommentaren jeg så mente jeg da kom rett etter at jeg hadde skrevet selve artikkelen (på fredag).

 

Når det gjelder publiseringstidspunkt så er ikke det noe jeg har med å gjøre. Jeg skriver bare sakene, andre tar seg av publiseringen.

Herre min hatt.. det er ikke så nøye. Prøvde bare jekke ned den fyren uten Canon som klagde på at ikke det var nyheter fra hans merke. :wallbash:

edit: men skal du ha det så skal du få det: Nautica skrev 12. desember 2013 - 18:38

 

Nå er det enda en oppdatering tilgjengelig for 7D.

 

firmware 2.0.5.

 

  • Fixes a phenomenon in which the image files cannot be transferred using the FTP protocol via USB cable after the Canon EOS 7D camera has established a wireless connection to the Wireless File Transmitter WFT-E5A.

Firmware Version 2.0.5 is for cameras with firmware version 2.0.3. If the camera’s firmware is already Version 2.0.5, it is not necessary to update the firmware. Once the camera is updated to version 2.0.5, it cannot be restored to a previous firmware version.

 

Ikke dårlig og fortsatt oppdatere et 4 år gammel kamera.

 

 

Artikkelen din kom :

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...