Gå til innhold

Anmeldelse: Killer Instinct


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opener, link og finishing move var vel etablert allerede med første KI? Jeg spilte aldri den til n64 noe særlig. Co-co-co-combo breaker!

 

Edit:

 

Herregud...f2play, 6 figurer? Hvorfor? Sykt skuffet.... Klarte ikke (S)SFIV seg bra med en standard distribusjonsmodell samt litt ekstra dlc krydder?

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Det som er negativt er at spillet kun har vs. mode, ingen story eller campaign å spille gjennom. Det er og et veldig tynt utvalg karakterer å velge foreløpig. Og at det kun er på Xbox One selvfølgelig. Ut over det syns jeg spillet virker ganske genialt., og syns f.eks. forretningsmodellen til spillet er den beste vi har sett hittil i motsetning til anmelderen.

 

Syns og anmelderen har vært i overkant streng i sammenligning med andre spill i sjangeren, Killer Instinct er et lavbudsjettspill. For ?20 eller hva det nå blir regnet om for oss får man de seks karakterene som er tilgjengelige nå, og 'første sesong' med nye karakterer etterhvert som de blir tilgjengelige, husker ikke i farten om jeg har sett akkurat hvor mange det blir totalt. DH har planer om å legge til mye fremover ut fra hva jeg har skjønt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...