Gå til innhold

– Dette er de viktigste trendene i 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Dette forundrer meg ikke i det hele tatt. Nå som telefonene blir mer og mer like (fjøler med USB, av/på bryter, volumkontroll og hodetelefonkontakt) "ser" du ikke lenger telefonen, bare app'ene.

Lenke til kommentar

Galt med det da?

Jeg selv er veldig glad i apps. Bruker kanskje bare 2% av dem, men moro og lettvint er det!

Der er jo problemet. Alle installerer en haug med graps, og så bruker man det sjeldent. I tillegg får man irriterende meldinger når man surfer med mobilen som typisk sier "Hei, istedenfor å bruke våre mobilsider, kan du installere denne appen som viser våre mobilsider!".

 

Hvorfor ikke heller lage gode mobilvennlige websider?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Få oversikt over matkjeder hvor de beste tilbudene er. Sånne apps syns jeg det er kjekt å ha.

Poenget mitt er at dette er en nettjeneste, det er lite eller ingen informasjon som blir lagret lokalt, og appen gir ikke notifikasjoner. Den bare viser websiden i en app. Og hvorfor ikke da bare lage det som en mobil nettside?

Lenke til kommentar

Det er jo gammelt nytt at app'er er viktig - det er jo derfor Windows Phone kommer til å fordufte.. ;-)

 

Jeg må si meg uenig med noen av dere over. Android-app'ene til Finn.no, og spesielt Ebay, er intet mindre enn fantastiske, og betydelig bedre enn nettsidene.

ALLE apper til Android er jo elendige, det er jo derfor Android kommer til å fordufte...
Lenke til kommentar

ALLE apper til Android er jo elendige, det er jo derfor Android kommer til å fordufte...

Butthurt much? Windows Phone kommer heller ikke til å fordufte, de begyner jo å få alle de viktigste appene og flere kommer til. 90% av appene til Android og iOS er uansett overflødige/unødvendige/duplikater.

 

Når det kommer til å bruke apper til alt mulig, syns det er greit jeg, spesielt om du vil ha nodifications av dem. Du kan legge inn mange bedre funksjonere og optimalisere mye bedre i nativecode enn i HTML. Du kan lage ordtlige menysystemer, swipe-funksjonalitet etc.

Lenke til kommentar

Butthurt much? Windows Phone kommer heller ikke til å fordufte, de begyner jo å få alle de viktigste appene og flere kommer til. 90% av appene til Android og iOS er uansett overflødige/unødvendige/duplikater.

 

Når det kommer til å bruke apper til alt mulig, syns det er greit jeg, spesielt om du vil ha nodifications av dem. Du kan legge inn mange bedre funksjonere og optimalisere mye bedre i nativecode enn i HTML. Du kan lage ordtlige menysystemer, swipe-funksjonalitet etc.

 

My mer enn 90% av alle apper til alle OS er unødvendige, men det har seg gjerne sånn at har plattformen mange apper, har den også mange bra apper.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opplevd kvalitet er dog fullstendig irrelevant i forhold til faktisk kvalitet. Er det ikke så ;)

 

Nei, det finnes ikke noen gode tall, poenget mitt er bare at 100k apper eller 100m apper spiller forsvinnende liten rolle. Faktisk kan det argumenteres for at det er lettere å finne de gode appene med færre å velge mellom.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...