Gå til innhold

– Xbox One forsinket til høsten 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.igameresponsibly.com/2013/12/11/swiss-retailer-world-games-confirms-xbox-one-launch-delay/

 

Important: According to Microsoft, the One to shipment of the Xbox in different countries has been postponed (namely Switzerland) due to adjustments to the XBL marketplace indefinitely. Due to various discussions, we expect that the delivery of this country will probably not take place before Easter. An even longer wait time is also not ruled out ..

 

 

Er glad min står i TV-bordet allerede :)

Lenke til kommentar

Jaja,

 

Da er den vel forhåpentligvis ferdig med beta-testen. Kansje det også har kommet noen spill annet enn Dead Rising 3 som er av interesse.

 

Har jo fortsatt 300 spill til 360'n som fortsatt har plasten på så da har jeg enda mer tid til å bli ferdig med de :p

 

Når konsollen kommer i hyllene vil vi da få en launch day 2014 versjon? :rofl:

Lenke til kommentar

Jaja,

 

Da er den vel forhåpentligvis ferdig med beta-testen. Kansje det også har kommet noen spill annet enn Dead Rising 3 som er av interesse.

 

Har jo fortsatt 300 spill til 360'n som fortsatt har plasten på så da har jeg enda mer tid til å bli ferdig med de :p

 

Når konsollen kommer i hyllene vil vi da få en launch day 2014 versjon? :rofl:

 

Haha, ja, det blir vel ett spill til dagen det :p Lykke till!
Lenke til kommentar

Det tar ikke 7 måneder å oversette grensesnitt og manualer. Dette er ene og alene markedsføringsstrategi - fokusering på de landene der de mener de har størst mulig inntjeningspotensiale, i forhold til antall konsoller de klarer å produsere.

 

Nei, det tar selvfølgelig ikke 7 måender å gjøre dette arbeidet. Ei heller er det sånn at MS er så ravende inkompetente at de først kom på det for noen måender siden at "oi, de har ikke engelsk som morssmål i alle land".

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Nei, det tar selvfølgelig ikke 7 måender å gjøre dette arbeidet. Ei heller er det sånn at MS er så ravende inkompetente at de først kom på det for noen måender siden at "oi, de har ikke engelsk som morssmål i alle land".

 

 

Antar lokalisering her betyr å få tv-funksjonalitet o.l. til å virke og å skaffe minst en samarbeidspartner sånn at de har noe å vise til utover spill. Sånt kan ta tid, særlig for småmarkeder som våre (siden vi ikke blir prioritert).

Lenke til kommentar

 

Antar lokalisering her betyr å få tv-funksjonalitet o.l. til å virke og å skaffe minst en samarbeidspartner sånn at de har noe å vise til utover spill. Sånt kan ta tid, særlig for småmarkeder som våre (siden vi ikke blir prioritert).

 

MS ønsker ikke å lansere her tidligere, det er ett aktivt valg de har gjort, det er latterlig av de å framstille det som det plutselig kom en overraskende forsinkelse (som de gjorde første gangen vi fikk høre det kom senere her), men joda, vi blir ikke priroritert, det er essensen, MS mener det er greit å la folk vente ett år eller hva det blir.

 

AtW

Lenke til kommentar

Kan jo bygge en m-itx pc. Cooler master elite 130 f.eks. eller fractal node 304.

 

Jeg gjorde nettopp det. Har allerede brukt flere arbeidstimer på å få den til å virke som den skal enn jeg synes prisforskjellen er verdt.

 

Nå som det funker fint er den dog like bra som en konsoll, med mye billigere spill. Og til dobbel pris :) Man må nesten ha SSD, og da blir prisen fort oppi sju-åtte med et bra skjermkort og windows-lisens (som man jo må ha).

 

Angrer ikke, men hadde ikke anbefalt det til ikke-nerder.

Endret av kvasbo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...