Gå til innhold

The Elder Scrolls Online har fått dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Med The Elder Scrolls Online tek Bethesda serien eit stort steg vidare

Vel, ZeniMax. Bethesda har vel ikke stort med utviklingen å gjøre. Og hvor stort steg videre det er kan diskuteres, jeg er rimelig sikker på at Skyrim med mods fortsatt vil være langt mer artig enn "yet-another-mmo".

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Tenker først at utgivelsesdato 4. april er katastrofe for utgiver sin del, kampsystemet er flatt og kjedelig (riktignok de første levellene, men det ga ikke mersmak).

 

På den annen side vil en mislykket lansering korte ned tiden til F2P. Eneste konurransefordeler med TESO ser ut til å være noe nyskapende kampsystem, frihet i figurutvikling og kjent merkevare. Disse vil trolig ikke være nok da aktører med lignende egenskaper har allerede gått F2P (TERA, TSW, LotRO, SWtOR). Jeg klør i fingrene etter å se hvilken kundeverdi Zenimax klarer å tilby for $15/m som ikke de tidligere nevnte aktørene har, det skal være noe spektakulært magisk noe som ikke en kjeft har tenkt på før.

Lenke til kommentar

Er storfan av Elder Scrolls serien, og spiller mmoer. Jeg kan si med en gang at dette spillet holder ikke mål fra det jeg spillte i løpet av den siste helge betaen. Kampsystemet var ikke annet enn irriterende, og de ødelegger mer eller mindre hele spillet. En positiv ting er jo at de prøver å bevare mange elementer fra Skyrim og det gjør ting familiært. De bør pusse opp combaten noe voldsomt, ellers komme spillet til å floppe skikkelig.

 

Er glad det ikke er Bethesda som utvikler dette. Da får vi jo tross alt mer single player i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...