Gå til innhold

Guide: Need for Speed: Rivals (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at et fartsspill som Need for Speed er låst til 30fps er til å spy av. Det er likegyldig om grunnen er dårlig grafikkmotor eller at det "krever for mye" av maskinen. Det skal kunne kjøre like fort som skjermens maksimale bildeflyt så lenge maskinen er utrustet til dette. Tommelen ned for nyeste Need for Speed!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ett bilspill uten støtte for ratt og pedaler!?!!? Jeg som syns det var helt på kanten at ikke GTA har støtte for ratt... Men at NFS ikke har det er jo horribelt...! Fysikken ser uansett horribel ut, aldri kjørt bil som oppfører seg som de jeg ser på gameplay videoer fra dette ihvertfall

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det at et fartsspill som Need for Speed er låst til 30fps er til å spy av. Det er likegyldig om grunnen er dårlig grafikkmotor eller at det "krever for mye" av maskinen. Det skal kunne kjøre like fort som skjermens maksimale bildeflyt så lenge maskinen er utrustet til dette. Tommelen ned for nyeste Need for Speed!

 

Det har nok ingenting med hva du nevner. Det har med konsoll å gjøre. Regner med de har inngått en del med de to store konsollene, hvor dette er en av de "store" nye spillene på 2 splitter nye konsoller, og for at de skal se bra ut der, så har de strupet PC versjonen. Konsoll hardwaren er allerede utdatert mot de fleste PCer med gode skjermkort, og det hjelper ikke på konsollsalget at en av de få lanseringsspillene som kommer på alle plattformer ser bedritent ut i forhold til PCer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har spilt Rivals til 100 % både som racer og politi i 30 fps. Jeg synes ikke grafikken eller fysikkmotoren ødela spillet i særlig grad, jeg følte meg hjemme på lik linje som i NFS: Most Wanted (2012) og Burnout Paradise. På en annen side, så jeg spiller ofte spill på lave grafikkinnstillinger - fordi jeg vil ha flyt fremfor at det skal være pent.

 

Irritasjonsmomentene mine var heller klønete menynavigasjon, at nummerskiltet må endres på HVER bil, lite kameratslig politi-AI, overdrevent mye blinking (både i meny og in-game) og noe klønete UI.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...