Gå til innhold

Er dette PS Move til PlayStation 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter med en PS Move her, men må si at det er ganske dårlig støtte blant PS3-spillene. Sliter faktisk med å finne en Topp 10-liste over beste Move-spill som ikke inneholder titler med jevnt over lunken mottakelse fra anmeldere. Virker ærlig talt som om Sony har glemt hele greien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant dette her. Husker da playstation Eye kom på markedet. Da kjøpte jeg dette spillet som virket helt fantastisk : Eye Of Judgement http://www.youtube.com/watch?v=6tEqM4BEvLY

 

Konseptet kan minne litt om Battlechess for de som husker det, Skylanders og andre lignende spill. Dessverre var det det ganske håløst da selve kameraet var skikkelig dårlig og krevde MYE lys. Det gikk jo rykter på den tiden om at Eye kamera til PS2 faktisk var bedre enn Eye kamera til ps3.

 

Ser for meg at Move har et potensiale, men jeg antar Nintendo har lykkes hakket bedre med "veivespill".

 

Hvordan har det egentlig vært med connect på xbox360. Var det som alle andre slike konsepter gøy i noen knappe dager før man fikk til bake til gamlemåten å spille på?

 

Det eneste ekstrautstyret jeg har skikkelig tro på framover må være en skikkelig Oculus Rift konkurrent/hybrid/kopi til Xbone og Ps4 samt selvfølgelig til steambox når den kommer.

 

"problemet" til Move vs Nintendo er vel at Move er avhengig av å bli sett av Eye Kamera mens Wiimote detekteres som en "radar" der jeg antar at målingen går hakket kjappere og er mer presis?

Lenke til kommentar

Synes designen til dagens Move-kontrollere er veldig god. Håper ikke de ødelegger dette. De har jo fjernet den midterste knappen, liker denne veldig godt med Move-kontrolleren. Why ruin it?

 

Men skal de satse på dette bør de satse skikkelig. Og når Move må kjøpes som separat utstyr så er det nok ikke mange de selger. Billig er det heller ikke og folk flest betaler dobbelt så høy pris i lokalbutikker.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

"problemet" til Move vs Nintendo er vel at Move er avhengig av å bli sett av Eye Kamera mens Wiimote detekteres som en "radar" der jeg antar at målingen går hakket kjappere og er mer presis?

 

Move er betydelig mer presist enn Wiimote, både i hvor raskt det registreres og hvor nøyaktig det er. Wiimote bruker en sensor-bar som du plasseres under/over TVen og benytter IR.

 

Men jeg er enig med fyren over deg at det er minimalt med gode spill til Move på PS3. De eneste jeg kommer på som er verdt styret er The Fight, Tumble, og Flight Control, og til nød Sports Champions 1/2. Får håpe det blir bedre til PS4, og etter å ha testet kameraet må jeg si jeg er håpefull.

Lenke til kommentar

Sitter med en PS Move her, men må si at det er ganske dårlig støtte blant PS3-spillene. Sliter faktisk med å finne en Topp 10-liste over beste Move-spill som ikke inneholder titler med jevnt over lunken mottakelse fra anmeldere. Virker ærlig talt som om Sony har glemt hele greien.

 

BioShock Infinite? Heavy Rain? Killzone 3? Resistance 3? LittleBigPlanet 2?

Lenke til kommentar

 

Husker å ha sett en Heavy Rain Move Edition. Hadde dette noe for seg og gjorde spillopplevelsen bedre?

Jeg liker veldig godt Move-kontrollerne, men jeg spilte gjennom Heavy Rain før jeg fikk Move da. Foreløpig er min beste opplevelse med slike kontroller det første Zelda-spillet til Wii. Etter det spillet ble jeg forelska i sånne kontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...