Gå til innhold

Fest en kraftig spillmaskin bakpå TV-en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så lenge den er bak en TV, så ser jeg ingen problemer at den er like stor som TV'n.

 

Nå så jo denTVen usedvanlig tykk ut til å være 2013/4. Så hvor stor den vil framtone på f.eks. Samsung/LG/Philips sine slanke kant-led-TVer skal jeg ikke påstå annet om, enn at denne virka å være minst dobbelt så tykk. Den er heller ikke så liten overflate på i utgangspunktet.

 

Om de hadde fått laget eget HK med msata disk, og brukt overflaten som kombinert GPU og CPU-kjøler, burde de kunne lage noe som er enda tynnere.

Lenke til kommentar

Nå så jo denTVen usedvanlig tykk ut til å være 2013/4. Så hvor stor den vil framtone på f.eks. Samsung/LG/Philips sine slanke kant-led-TVer skal jeg ikke påstå annet om, enn at denne virka å være minst dobbelt så tykk. Den er heller ikke så liten overflate på i utgangspunktet.

 

Om de hadde fått laget eget HK med msata disk, og brukt overflaten som kombinert GPU og CPU-kjøler, burde de kunne lage noe som er enda tynnere.

når jeg sitter og ser på TV, så ser jeg ikke på tv'n sideveis. Og du kan sikkert ha en større TV som dekker mer enn det selve PC-kabinettet er.

Lenke til kommentar

når jeg sitter og ser på TV, så ser jeg ikke på tv'n sideveis. Og du kan sikkert ha en større TV som dekker mer enn det selve PC-kabinettet er.

 

Nå ser ikke jeg bare på tv'en fra forsiden, selv om det er den foretrekte når jeg ser på et program eller en film... ;-)

 

Poenget mitt er at man legger merke til TV'en også fra siden, spesielt når den er veggmontert eller står på en tv-benk som er åpen rundt. Er en grunn til at tynne veggfester selger så godt. Man vil ikke ha TV'en til å stikke lengre ut enn nødvendig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...