Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere please legge ut noe pc deler som premie?

Foreksempel i5 4670k og et asus z87 pro hovedkort?

 

Vinner du her kan du sende premien til meg for summen av HK'et og CPU'en. Litt i overkant av 3000kr. Dagens premie har en verdi på 7000kr og du ønsker til rundt 3 i stedet? Syns premien er knall jeg, selv om det ikke er absolutt det jeg ønsker meg mest men.

Endret av otl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker virkelig å vinne fordi jeg trenger en ny mobil og jeg har aldri vunnet noe her :(

 

Du er ikke den eneste ^^, min mobil er må jeg restarte nesten daglig fordi den mister kontakt med nettet, og 3,5mm pluggen slutta å funke for leeeenge siden :S...

Har heller aldri vunnet noe her selv :S

Håper kort sagt at jeg vinner :)

Lenke til kommentar

Kan dere please legge ut noe pc deler som premie?

Foreksempel i5 4670k og et asus z87 pro hovedkort?

 

Jeg vil nesten tro at de fleste av premiene er slike produkter de har hatt inn til testing, som produsentene ikke krever at de leverer tilbake. F.eks. så var gårsdagens premie ihvertfall uttestet av HW.no

 

At du får nøyaktig det du spør etter er vel litt for optimistisk, og at du i tillegg går ut som vinneren av nøyaktig det du er på jakt etter er vel enda drøyere.

 

Det kan hende likevel at det dukker opp hovedkort, men det vet jo ikke vi lesere noe som helst om. Det er vel mer aktuellt å selv sjekke ut hvilke produktomtaler omkring hovedkort og CPU som har vært de 2-3 siste månedene. Det er nok heller de produktene som kan komme som julekalender premier.

 

Lykke til da. Sjansen å bli vinner er så ekstremt tynn at jeg selv står over en del av konkurransene. Men, selvfølgelig om man deltar alle 24 gangene så er jo sjansen 24 ganger istedet for la oss si 3. :)

Lenke til kommentar

 

Jeg ønsker virkelig å vinne fordi jeg trenger en ny mobil og jeg har aldri vunnet noe her :(

 

Du er ikke den eneste ^^, min mobil er må jeg restarte nesten daglig fordi den mister kontakt med nettet, og 3,5mm pluggen slutta å funke for leeeenge siden :S...

Har heller aldri vunnet noe her selv :S

Håper kort sagt at jeg vinner :)

Samme her går rundt med en Nokia C1 og har aldri vunnet noenting her. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...