Gå til innhold

3D-print i alle regnbuens farger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men alvorlig talt, hva dette for slags slum journalistiskk? 3D prints i flere farger har eksistert i mange år, selv de billige filament printerene kan gjøre flere farger, både Zcorp og 3Dsystems har hatt mangfolgie modeller som skriver i full fargeskala LEEEEEEENGE, ingenting nytt i dette.

Lenke til kommentar

Fullfarge er det kun ZCorp som har kunnet gjøre (Nå eid av 3DSystems). Filament kan kun skrive ut en farge av gangen. ProJet 4500 er den første plast-printer som kan skrive ut i fullfarge i en print. Vil gjerne se hvordan de har løst dette.

EDIT: Vet det bygger på MultiJet teknologien deres, men tenkte på hvordan de "blander" farger. :)

 

EDIT 2: Glem det, må lære meg å lese først...

Endret av HypnotOOAd
Lenke til kommentar

Merkelig da at jeg har sett Zcorp printere gjøre dette for flere år siden, det eneste nye jeg kan se her er gummimaterialet og at det er mer hardfør en tidligere. Dessuten er det filament printere ute nå som skifter farge på rappen, selv om det ikke gjør noe bra jobb på små vertikale skiller i farge, kan de mikse uendelige kombinasjoner, skifte på horisontalen med stor presisjon, lage graderinger o.l. det så jeg for 1 år siden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...