Gå til innhold

Nye CyanogenMod er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kjører Cyogenmod som kunne besvart et par spørsmål?

 

Har en SGS3 og da den begynner å bli litt treg på sin orginale rom vurderer jeg å bytte. Jeg er forøvrig avhengig av et par ting fungerer; epost mot jobben (Active sync og fjernstyring av sikkerhetsinstillinger). Hva med ting du har kjøpt på play? Altså er det noen konskvenser med ved å bytte til Cyogenmod?

Lenke til kommentar

Noen som kjører Cyogenmod som kunne besvart et par spørsmål?

 

Har en SGS3 og da den begynner å bli litt treg på sin orginale rom vurderer jeg å bytte. Jeg er forøvrig avhengig av et par ting fungerer; epost mot jobben (Active sync og fjernstyring av sikkerhetsinstillinger). Hva med ting du har kjøpt på play? Altså er det noen konskvenser med ved å bytte til Cyogenmod?

 

Oppgraderte min SGS3 til Cyogenmod for ett par uker siden. Fikk problem med BankID. HBO virker ikke på tlf som er rootet. Ellers så fungerte det meste fint som f.eks synk av exchange mot jobb Alt du har kjøpt på Play ligger der fremdeles. Valge likevel og gå tilbake til orginal rom pga av BankID. Installerte da en "clean" installasjon (hadde tatt data backup av programmene med Helium) og telefonen var som ny (mao mye raskere).

Lenke til kommentar

Hvis man synes sin telefon er treg og bruker mye batteri og samtidg er redd for å miste funksjoner burde amn heller gå for et rom som er laget utifra den orginale programvaren til telefonen. Man finner alt om dette på XDA developers og man MÅ og et FORVENTES at man setter av tid til å lese poster og skriverier og bruker søkefunksjonen i formuet. Nesten alle spørsmål er allerede besvart, også er det nå engang sånn at de mest stabile rom'ene får man ved å gjøre alt fra scratch...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...