Gå til innhold

Så mye raskere er Xbox One med en SSD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel meningen at de skal stå i en eller annen form for sovemodus. Xboxen skal vel til og med reagere på at du snakker til den, og da er de sikkert klare på få sekunder akkurat som andre datamaskiner. Så om den bruker 40 eller 50s på å starte er noe man antagelig sjelden legger merke til.

Lenke til kommentar

 

 

Bra sagt, flott at du ikke lar følelsene styre superlativene.

Men det er jo sant :) Det er ikke noe i veien for å ønsker ett dårligere produkt om det passer ens bruksområder bedre, jeg gidder ikke å kjøpe topp produkter i alle segmenter, men dårligere er det :)

 

AtW

Er du en av de som ikke har råd til konsoll eller fikk du bare ikke tak i før det ble utsolgt?

Lenke til kommentar

Han er nok bare en av de som ikke ser fordelene med konsoll og derfor ikke ønsker å ha en.

 

Jeg ser fordelene, fordelene er at den er billigere i førstegangs innkjøp, at den er lettere å sette opp, og ett annet spillutvalg. Utover det er det ingen fordeler, og det er ett dårligere produkt, men det er jo forståelig at noen vil ha noe billig, enkelt og dårligere, det er helt vanlig innen alle segmenter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Skjønner godt hva AtW mener, og jeg er lit lik der. Men vi går nok under kategorien nerder. Folk flest vil ikke tukle med drivere, installasjoner og slikt, de vil hive inn en DVD/BR og trykke ivrig på A og Start til spillet er i gang. Fordelen med konsoller er jo også at spillene er optimaliserte, ingen avanserte gpu innstillinger, ingen problematiske drivere og tilhørende googling...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...