Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke en PC man har lyst til å betale for, men å vinne den er jo noe annet...

 

 

Take away the skinny chassis and you're left with a machine that offers sluggish performance and short battery life. Yes, it's thinner and lighter than other machines in this class, most of which have slightly bigger screens. But still, what use is a portable system if you have to plug it in every few hours?

Samsung says the AMD chip inside is fit to compete with a Core i3 processor, but really, had Samsung gone with Haswell (and maybe a larger battery), this review might have had a very different ending. Battery life would surely be longer, and the performance would be strong enough that we wouldn't notice much ghosting, if any at all. Hopefully Samsung can refresh the internals when it sits down to design a follow-up product, but assuming you can't wait that long to buy a new laptop, there are better options out there.

Lenke til kommentar

Ikke en PC man har lyst til å betale for, men å vinne den er jo noe annet...

 

Samsung says the AMD chip inside is fit to compete with a Core i3 processor, but really, had Samsung gone with Haswell (and maybe a larger battery), this review might have had a very different ending. Battery life would surely be longer, and the performance would be strong enough that we wouldn't notice much ghosting, if any at all.

 

Engadget tror ghosting på skjermen har med valg av CPU å gjøre?

Endret av Cretinous Git
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Støtter forslaget til AtW!


En ting jeg også har stusset over hvert år jeg har deltatt i denne kalenderen. Hvorfor bruker dere et tekstfelt til adresse, og ikke et inputfelt som på alle de andre feltene? Får ikke brukt autofill på tekstfelt, og må dermed skrive adressen hver gang. På alle fire kalenderne. Hver dag. Kan dere gjøre noe med det? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Støtter forslaget til AtW!
En ting jeg også har stusset over hvert år jeg har deltatt i denne kalenderen. Hvorfor bruker dere et tekstfelt til adresse, og ikke et inputfelt som på alle de andre feltene? Får ikke brukt autofill på tekstfelt, og må dermed skrive adressen hver gang. På alle fire kalenderne. Hver dag. Kan dere gjøre noe med det? :)

 

 

copy - paste er en fin ting.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...