Gå til innhold

Anmeldelse: Killzone: Shadow Fall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ingen karakter?

 

"OBS: Dette er en anmeldelse av enspillerdelen til Killzone: Shadow Fall. Grunnet tekniske problemer har det ikke lykkes oss å teste flerspillerdelen grundig enda. Derfor venter vi med å sette en karakter til dette aspektet av opplevelsen er prøvd ut."

Det står tilogmed to ganger! Utrolig at det ikke er mulig å få med seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er det virkelig bedre grafikk enn f.eks BF4 og Crysis 3 på full grafikk på PC? Tar ikke hensyn til større oppløsning enn 1080p. Har ikke prøvd noen av dem så spør helt alvorlig.

 

vet ikke har ikke spillt noen av dem, bare noe jeg sa for å få igang litt diskusjon å kanskje litt rage så jeg får fyllt op ragometeret mitt ;)

Lenke til kommentar

Så nok et lineært og stort sett det samme som de fleste andre tradisjonelle FPS-spill på markedet har å by på?

 

Skulle ønske slike FPS spill hadde en mer dynamisk spillopplevelse enn standard løp, skyt, vent, skyt, løp, osv.

 

Kan ikke si hverken Killzone, Battlefield, CoD eller Halo har gitt meg noen særlig nye spillopplevelser, men pleier som regel å spille igjennom dem.

 

I stede for å anbefale et Xbox360-only spill i en artikkel som tar for seg PS4, og kanskje har en høyere andel PS3-lesere, vil jeg anbefale Far Cry 3. Til PS4-eiere så er det kanskje ikke så mange alternativer, bortsett fra Battlefield 4 og Call of Duty: Ghost.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes alltid at Killzone har hatt spennende tematikk og en rik bakgrunns historie og bygge på. Men hvert spill blir alltid bare helt midt på treet, for det havner imellom å bli et bra fps eller og ha en bra historie. Syns Guerilla burde spille på styrkene sine til neste Killzone og gi oss mer. Kommer nok til å kjøpe Killzone Shadow Fall når det faller i pris, men det blir ikke på lansering.

Lenke til kommentar

Dette er jo strengt tatt det som alltid har stått bakpå boksen til Killzone-spill. Men nå med more graphics.

Veldig sant :)

 

Jeg har ikke noe imot hjernedød FPS-moro, og liker å spille igjennom CoD, BF, Halo og Killzone, men langt fra noen minneverdige spill.

 

Om jeg skaffer meg PS4 kommer jeg sikkert til å kjøpe dette spillet også. Jeg likte gameplay i Killzone bedre enn CoD, og settingen bedre enn Halo. Og flerspillerdelen i Killzone 3 var veldig solid synes jeg.

 

EDIT: Etter å ha startet Ghost så tar jeg tilbake det jeg sa angående å spille igjennom spillene.

Endret av Tamarin
Lenke til kommentar

Synes faktisk grafikken i BF4 er bedre enn i Killzone SF. I tillegg kjører single playern mellom 30-40 fps. Noe som er ganske stusslig i mine øyne.

BF4 på PS4 eller PC? Det høres ut som et stort flertall mener Killzone gir den beste grafiske opplevelsen av de to spillene om man utelukkende ser på PS4.

 

BF4 kjører single 60 fps, og Killzone 30-40. På flerspillerdelen skal Killzone kjøre 60 fps. Killzone kjører i 1080p i enspillerdelen, og vet ikke om det har blitt justert ned noe i multiplayer. BF4 på PS4 oppskalerer til 1080p fra 900p på PS4 tror jeg, for å fokusere på høyere fps.

Endret av Tamarin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...