Gå til innhold

YouTube-kommentarer fremdeles et problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, feiltrinn å rekne med at folk har det minste verdighet på internet. Det som folk skriver i nokre av dei kommentarfelta er så patetisk at ein kan få frysningar av det. Og så skriver dei spam om at kommentarfeltet er dårlig, sånn at det blir enda verre. Nokon ganger begynner eg å lure på om nokre mennesker har ein funksjon innebygd som gjere at dei skal klaga på ting for så å gjere det verre så dei kan fortsette å klage.

Lenke til kommentar

Google+.... why y u no do SHITZ :[

Jeg ser ingen grunn til å bruke G+ så jeg har ikke kobla kontoen min opp til den :/

What's the point... Det burde heller vært frivillig om de MÅTTE oppdatere systemet for en helt random grunn :/

 

Skal du klage på at sosiale medier er knyttet opp mot applikasjoner så kan du begynne med facebook. Kor mange applikasjoner og sider er ikkje tilknyttet opp mot facebook sammenliknet med + ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Google+.... why y u no do SHITZ :[

Jeg ser ingen grunn til å bruke G+ så jeg har ikke kobla kontoen min opp til den :/

What's the point... Det burde heller vært frivillig om de MÅTTE oppdatere systemet for en helt random grunn :/

 

Skal du klage på at sosiale medier er knyttet opp mot applikasjoner så kan du begynne med facebook. Kor mange applikasjoner og sider er ikkje tilknyttet opp mot facebook sammenliknet med + ?

Synes det er HELT greit med Facebook, faktisk. Men å tvinge folk over til G+ dersom en vil kommentere?

Lenke til kommentar

Synes det er HELT greit med Facebook, faktisk. Men å tvinge folk over til G+ dersom en vil kommentere?

 

Hvorfor er det mer greit med Facebook enn Google? Å bruke en av delene til innlogging via OAuth er en sak, men bare såfremt man har flere alternativer hvor minst en ikke er knyttet til et annet selskap (f.eks FB for å logge inn på Spotify).

 

At youtube krever Google+ er på mange måter mer legitimt enn utallige tjenester som krever Facebook basert på det enkle faktum at både youtube og Google+ tilhører Google.

Lenke til kommentar

Google+ er ikke et sosialt nettverk, det er Googles nye kontosystem, det følger med gmail også.

G+ prøver å være et sosialt nettverk, alt med det prøver å være det ok det har sine gode deler men den er jo en giga flopp når du ser på det større bildet.. Det som er problemet er at de TVINGER deg til å bruke G+ om du har lyst til å gjøre noe ANNET en å se på videoer på YouTube f.eks kommentere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Hvorfor er det mer greit med Facebook enn Google? Å bruke en av delene til innlogging via OAuth er en sak, men bare såfremt man har flere alternativer hvor minst en ikke er knyttet til et annet selskap (f.eks FB for å logge inn på Spotify).

 

At youtube krever Google+ er på mange måter mer legitimt enn utallige tjenester som krever Facebook basert på det enkle faktum at både youtube og Google+ tilhører Google.

 

Det er ikke generelt, men for meg er det greit med Facebook fordi jeg selv kan kommentere, f.eks VG.no. Med G+ blir jeg bare irritert fordi YouTube er en VIDEO tjeneste. Hvorfor ikke bare la det være som før, og heller legge til funksjoner for å fjerne dritt? Jeg har selv vært en flittig bruker av YouTube, og synes G+ med YouTube ikke er annet enn tragisk.

 

Google+ er ikke et sosialt nettverk, det er Googles nye kontosystem, det følger med gmail også.

Hva er det du prater om? Var du med fra begynnelsen, eller har du rett og slett ikke peiling på hva du snakker om?
Google+ var fra dag #1 en tjeneste som skulle konkurrere med Facebook, men som flere over her sier; floppet det til det uendelige.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Falt ut en 'bare' fra innlegget mitt. Jeg har hatt G+ fra starten. Det Google skulle gjort var å gi alle med YT konto en G+ konto med det brukernavnet de hadde og latt dem holdt på som før. At Google vil ha en konto som brukes mellom alle sine tjenester er ikke noe rart og det er ekstremt deilig om man bruker flere Google produkter. Og virkelig Whistleblower? Du syns det er greit at du må ha FB for å kommentert på VG, men at det er forferdelig at du trenger G+ for å kommentert på YT? Wow.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...