Gå til innhold

Grand Theft Auto: San Andreas kjem til mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

jeg kan ikke se på noen måte at det å slippe gta san andreas vil være en forbedring, tvert imot... men jeg er imot alle denne type spill på mobil fordi fingrene dekker skjermen :p

Lenke til kommentar

jeg kan ikke se på noen måte at det å slippe gta san andreas vil være en forbedring, tvert imot... men jeg er imot alle denne type spill på mobil fordi fingrene dekker skjermen :p

 

Jeg ser ikke hvorfor det skal være et problem å koble til kontroller. Dual Shock kloner skal ha samme kontroller som på Playstation.

Lenke til kommentar

jeg kan ikke se på noen måte at det å slippe gta san andreas vil være en forbedring, tvert imot... men jeg er imot alle denne type spill på mobil fordi fingrene dekker skjermen :p

 

iOS 7 brakte jo med seg støtte for gamepad til iPhone og iPad(?). Hvis det kjører bra på iPhone så kan jo det være tingen. Eneste er jo at det blir en veldig liten skjerm.. Vet ikke om det finnes gamepads til iPad. Man får sikkert dette til Android også, men det vet jeg ganske lite om..

Lenke til kommentar

 

jeg kan ikke se på noen måte at det å slippe gta san andreas vil være en forbedring, tvert imot... men jeg er imot alle denne type spill på mobil fordi fingrene dekker skjermen :p

 

iOS 7 brakte jo med seg støtte for gamepad til iPhone og iPad(?). Hvis det kjører bra på iPhone så kan jo det være tingen. Eneste er jo at det blir en veldig liten skjerm.. Vet ikke om det finnes gamepads til iPad. Man får sikkert dette til Android også, men det vet jeg ganske lite om..

I tillegg kan man koble til en apple tv, så blir det som en mini playstation. Grunnet airplay skulle jeg nesten ønske jeg jeg hadde iphone.. :)

Lenke til kommentar

Kan ikke si at så mye har forandret seg innen 8 år.
Vil heller si at det var på den tiden Konsoll spill begynte og miste sjarmen sin.

 

Helt greit at det kommer på Ipad, men slipp nå en versjon på VIta og, slik at vi kan spille med klassisk Playstation knapper.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kan ikke si at så mye har forandret seg innen 8 år.

Vil heller si at det var på den tiden Konsoll spill begynte og miste sjarmen sin.

 

Helt greit at det kommer på Ipad, men slipp nå en versjon på VIta og, slik at vi kan spille med klassisk Playstation knapper.

Lol mistet sjarmen sin? jeg kan ikke beskrive hvor sykt mange gode og utrolige spill som har kommet dem siste 9 årene. Er lang vei før det mister sjarmen sin:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

 

Jeg ser ikke hvorfor det skal være et problem å koble til kontroller. Dual Shock kloner skal ha samme kontroller som på Playstation.

 

Anbefaler Moga!

FIkk min igår, den kommer til å bli brukt myyye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...